Ponty Geplaatst: 6 juni 2011 Geplaatst: 6 juni 2011 Bent ik de enigste met deze probleem: Sinds een paar weken heb ik geen geluid op opnames van RTL4 HD een SD. Timeshift ook geen geluid... Live zending werkt zonder problemen.
vGnp Geplaatst: 6 juni 2011 Geplaatst: 6 juni 2011 Misschien even uit de lijst gooien en de transponder(s) opnieuw inscannen? vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 6 juni 2011 Geplaatst: 6 juni 2011 Geen idee. Maar... Om je vraag completer te maken, zou je ook even moeten vermelden wat voor ontvanger je hebt, evt. met welke software etc.
Ponty Geplaatst: 6 juni 2011 Auteur Geplaatst: 6 juni 2011 Maar heb jullie een test gemaakt ? Werkt het bij jullie ? Ontvanger: Topfield SRP2100-TMS Ik heb geprobeerd: - Factory reset en opniew channel scan - Installering nieuwe firmware Ik heb het ook in de Topfield forum vermeldt, maar daar geen reacties. Dus ik kwam hier om te horen of ik de enigste met deze probleem is... Ik denk misschien en nieuwe gecodeering sinds 1 of 2 weeken ? Het is de zelfde op RTL4 HD en SD, maar andere kanalen kan ik goed opnamen en terug zien...
el renegade Geplaatst: 6 juni 2011 Geplaatst: 6 juni 2011 Durf het bijna niet te vragen,maar al eens de stekker er uit getrokken?
Ponty Geplaatst: 6 juni 2011 Auteur Geplaatst: 6 juni 2011 Ja, ook de stekker geprobeerd. Erste keer werkte het voor mijn test, maar de volgende automatische opname, dan was het weer geen geluid :-( Verder verzoek met de stekker helaas zonder effect.
Ponty Geplaatst: 6 juni 2011 Auteur Geplaatst: 6 juni 2011 Ik heb meerdere gebruikers van SRP-2100 gevonden, die het zelfde probleem hebben :-( Het lijkt op een nieuwe codering die de SRP-2100 niet goed hanteert... :'(
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen