Gast peterbonneville Geplaatst: 6 juni 2011 Geplaatst: 6 juni 2011 Geacht forum , mijn probleem is het beperkt ontvangen van de duitse fta zenders, met een nieuwe Denson hd400 receiver. Op een oude analoge Axis receiver had ik b.v. SAT 1 en Tele 5 en diverse andere vrije Duitse zenders. Nu met de Denson op dezelfde schotel, na een auto search, alleen: eins extra/ein+/eins festival/ arte/arte hd/phoenix/BBC/zdf hd/ das erste hd/cctv/ainexe hd. Wat ik verder ook invoer van frequentie/polariteit/Horizontaal of verticaal en video en audio PIDs ik krijg er geen fta meer bij.( Na zoek TP) Zelfs geen BVN............. Wie weet raad?
Losha Geplaatst: 7 juni 2011 Geplaatst: 7 juni 2011 schotel niet optimaal ? analoog heb je een stuk sneller beeld dan digitaal ....
Gast peterbonneville Geplaatst: 28 juni 2011 Geplaatst: 28 juni 2011 NOGMAALS:[Denson 400] ontvangen van fta zenders Ik ben eruit, het zat hem im de LNB, die was nog voor analoge zenders. Nu met een HD reciever is er een andere LNB nodig. Hij vindt nu alle FTA kanalen die ik zocht. Nog bedankt voor je reaktie Losha.(het zat hem inderdaad in de schotel.............) PB
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen