bonanzaradio Geplaatst: 6 juni 2011 Geplaatst: 6 juni 2011 Je hebt een clonebox. Had je kunnen weten want deze zijn veel goedkoper dan de echte. Hier geen discussie over clones. Ik dacht dat dit een sat4all forum is (was). Maakt het nu uit met welke dream je tv kijkt. Het is toch HOBBY. Je kunt mij van de site verwijderen maar ik wilde dit toch even kwijt. Dreambox 800, Meelo, OCTAGON SF8008 4K UHD HEVC Twin DVB-S2X, WAVEFIELD T90 met 4 koppen.
Beheerder Michel Geplaatst: 6 juni 2011 Beheerder Geplaatst: 6 juni 2011 Sat4all is een forum, dat klopt. Het maakt inderdaad niet uit met welke Dream je kijkt. Dit is inderdaad een hobby. Jij hebt het echter over illegale hardware, niet over een 'Dreambox' en hier wordt niet gediscussieerd over illegale (lees: wettelijk verboden) rotzooi. Omdat je dit zomaar op het forum plakt in plaats van het normaal en fatsoenlijk reageren op de nette email die je hebt gekregen, krijg je nu inderdaad een ban van 1 maand. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten