GNcontrol Geplaatst: 7 juni 2011 Geplaatst: 7 juni 2011 Hallo, Zijn er ook mensen die werken met een Matrix Rev. cam voor Digitenne ? Ik heb nog een maagdelijke Matrix Rev. cam met UCAS software die ik graag zou willen gebruiken in een TV voor Digitenne. Vriendelijke groet, GNcontrol
GNcontrol Geplaatst: 7 juni 2011 Auteur Geplaatst: 7 juni 2011 Sjaak, De vraag is eigenlijk; wat voor software moet er in de Matrix Rev. om de conax digitenne kaartje te kunnen lezen. Ik kan me voorstellen dat er b.v. MR software is die dit kan doen. Groet, GNcontrol
YUGI Geplaatst: 7 juni 2011 Geplaatst: 7 juni 2011 mrv 2.25 werkt hier met digitenne, maar geen spice.staat hier ook ergens op het forum. gr
YUGI Geplaatst: 7 juni 2011 Geplaatst: 7 juni 2011 kijk hier maar. http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads...m_e#Post1876576
GNcontrol Geplaatst: 8 juni 2011 Auteur Geplaatst: 8 juni 2011 Dankjewel, we gaan hiermee aan de slag
GNcontrol Geplaatst: 22 juni 2011 Auteur Geplaatst: 22 juni 2011 Ik heb inmiddels de Matrix Rev. voorzien van KeyFly V4.5 Dit gaat prima, zappen gaat minstens zo snel als met de originele "Smit" module en zelfs het erotiek-kanaal gaat gewoon open. Groet, GNcontrol
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen