astro iris Geplaatst: 7 juni 2011 Geplaatst: 7 juni 2011 Tijdens reinigingswerken aan mijn huis, heb ik opgemerkt dat mijn schotel bedekt is met lichte groenaanslag. Mijn vraag is , heeft dat invloed op mijn ontvangst? en moet ik de instalatie ook een reinigingsbeurt geven? ook de lnb's zien er nogal vuil uit.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 7 juni 2011 Geplaatst: 7 juni 2011 Even een poetsbeurtje kan geen kwaad, gewoon ff doen dus.
astro iris Geplaatst: 7 juni 2011 Auteur Geplaatst: 7 juni 2011 Ok bedankt voor het vlugge antwoord, was net aan't pauzeren en ga direct met de poetsbeurt starten.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 7 juni 2011 Geplaatst: 7 juni 2011 Met name het vuil op de LNB('s) kan wat ontvangststerkte schelen.
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 7 juni 2011 Geplaatst: 7 juni 2011 Origineel bericht van: astro iris Ok bedankt voor het vlugge antwoord, was net aan't pauzeren en ga direct met de poetsbeurt starten. Niet te hard poetsen anders verschuif je misschien iets en dan heb je wel een schone schotel maar geen beeld
astro iris Geplaatst: 7 juni 2011 Auteur Geplaatst: 7 juni 2011 Oeps, vandaag reiniging schotel + lnb's goed afgelopen en bovenal mijn signaal kwaliteit is op astra 2 zo een 3% hoger, dus vanavond content naar tv gekeken.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 7 juni 2011 Geplaatst: 7 juni 2011 Kijk aan, mooi dat het er weer fraai uitziet en het heeft geholpen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen