Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,

Allereerst super hoeveel informatie iedereen op het forum zet...heb als leek al heel wat gelezen...blijf met een vraagje zitten:

Wil graag een pakket bij CD bestellen in HD.

Daarbij een extra kaart voor een TV.(2,50 p.m)

Nu is mijn vraag....krijg ik op de extra TV ook HD binnen?

Stel ik neem een Sport 1 HD pakket erbij...komt dit dan alleen op het basis kanaal binnen of ook op de extra. En moet ik dan nog extra kosten betalen?

Thanks Ed

Geplaatst:
Citaat:

Nu is mijn vraag....krijg ik op de extra TV ook HD binnen?

Nee!!
Citaat:

Stel ik neem een Sport 1 HD pakket erbij...komt dit dan alleen op het basis kanaal binnen of ook op de extra. En moet ik dan nog extra kosten betalen?

Goede vraag... als op de tweede kaart het Entertainment pakket kan komen voor JA.
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

Je krijgt op de kaart van € 2,50 (of €1,00)alleen het pakket wat op je hoofdkaart zit en voor HD moet je voor elke!!!!! kaart €5,00 betalen!!!!!

Zelfs wanneer je een entertainment HD pakket hebt op je hoofdkaart.

Gerdam

GWMJ

Geplaatst:

Alleen Sport1LiveHD is hier een uitzondering op... die doet het wel op een tweede kaart met Entertainment pakket... Simpelweg omdat Sport1LiveSD niet meer bestaat ...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
  • Moderator
Geplaatst:

Nederland 1,2 en 3 HD zullen wel werken op je 2e kaart, voor al het overige zal je een extra HD abbo moeten afsluiten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Beste Ed_backpacker

Ik heb het familie-pakket SD, dan krijg je automatisch Ned 1, 2 en 3 HD, de Belgische zenders een-HD en Ketnet-HD en History-HD en Eurosport-HD. Deze HD-zenders krijg ik ook op het 2e en 3e kaartje. Nu kun je als nieuwe klant alleen nog maar het Familiepakket-HD nemen, maar op je 2e en 3e kaartje krijg je wel bovengenoemde HD-zenders.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen