Ga naar inhoud


help please trial versie van mijn computer af


Gast

Aanbevolen berichten

beste helper

ik heb een trial versie software (realoptimizer plug-in van ACDSystem)in mijn computer geinstalerd en na het trial tijd afloopt heb ik hem deinstaleren nu will ik hem terug instaleren maar de instaleren wizard acceptert ie niet hij geef een massage dat het trial tijd is afgelopen, ik weet dat deze software een bestand agter gelaten in mijn windows de geef instalering info voor de wizard ik heb alles watmet de software naam meemakt verwijdert zelf de keys van de rigestry maar toch help niet weet iemand waar of hoe kan ik dit probleempje op losen.

in voor bat bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Weet je zeker dat je registry goed leeggemaakt is.

Het kan namelijk zijn dat er ook nog iets onder een

andere naam als ACDC opgeslagen is.

Zolang je die niet vind EN verwijderd zul je AseeDsee

niet meer opnieuw kunnen gebruiken.

 

gr,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

jongens ik moet jullie allmall bedanken voor de snelle reactie.

maar het probleem is dat dit software heeft een key agtergelaten die een verschill naam heeft dan de naam van de orginele software naam, dus ik dacht dat er zou iemand zijn die weet hoe de naam van de key is anders moet ik de heel registy van Acdsystem schoon maken en op dit manneer zou ACDsystem niet meer fonctioneren.

in iedere geval bedankt jullie alemall.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sjaakk

bedankt voor de mooie nutig informatie die je gaf maar het antal buckup's hier is bestemd voor antal dagen trug of antaal buckup's per dag of wat ??

en verder ik heb dit software een mand geleden ingesteld dus zoals ik begrijp dat op dit manneer zou het niet lukken bij me of niet??

alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoek op het net eens naar regcleaner.

Dit proggie zoekt in de registry naar o.a. orphaned key´s en verwijderd deze eventueel.

 

TIP:

Voordat je een trial versie installeert even een backup maken van je registry.

Na het installeren weer een backup maken en die 2 vergelijken.

Weet je precies wat er in je registry is weggeschreven.

Avensis

Link naar reactie
Delen op andere sites

avensis

hoe bedoel je met (orphaned key´s).

ik had wel regcleaner in mijn computer geinstalerd maar waar moet ik kijken naar welke kye's of welke sectie op dit programma.

alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is denk ik een beetje te link als je zonder duidelijke aanwijzing zaakjes uit de registry en/of middels regclean gaat deleten...

 

in regedit heb je op 5 levels entries (sleutels voor het register) staan...

 

de belangrijkste zijn onder

HKEY_current_user

en

HKEY_local_Machine betreffende de geinstalleerde software te vinden.

 

trial versies zijn {van de betere software ontwikkelaars} moeilijk in zijn geheel te verwijderen daar ze er persee mee willen bijhouden via die registry entries of er al eens vroegere versies gedraaid hebben. Hun eigen redenen daarvoor merk je bij een tweede installatie en bij aankoop van officiele licenties.

 

in ieder geval kunt U onder die twee bovenstaande levels naar

HKEY_Local_user/software en HKEY_local_Machine/software browsen, daar ziet U een lijst met geinstalleerde of rudimentair aanwezige sleutels.

 

de hele boom van ACdSEE kun je bij beide deleten.

dat doe je door op de hoogste positie van die boomstructuur van ACDSEE zelf te gaan staan en eenvoudig del!!!! delete te drukken.

NOTE: doe dat niet zomaar met software die je niet kent of de naam niet in het gehoor ligt want dat kan wel eens erg fout uitpakken. Daar sommige programma's een andere naam dragen in de registry ten opzichte van de ***.exe op je harde schijf.

 

Als je dan regedit sluit en de hele inhoud via de explorer in Programm Files delete ben je voorgoed van het spul af...

 

Op die verweesde sleutels na die eigenlijk slecht op te speuren zijn (alleen de hele registry afzoeken met Find: een textstring! bv ACDSEE is een optie maar dat is erg tijdrovend werk) is het essentiele verwijderd... die weesjes doen niet veel kwaad.

 

Tuurlijk is het nog zuiverder en schoner met een echte registry tool maar de meeste daarvan zijn niet freeware of shareware en dus moet je dollares ervoor betalen.

 

cheers

 

 

Shewolve

Intergalactic Lovers

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoek een gecrackte versie, zet de tijd van je PC terug naar de periode dat de trial nog geldig was en installeer de "goede" versie.

Suc6.

Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken.

 

Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin

Samsung LE46A552: 46" Full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...