Ga naar inhoud


Nog "nieuw" op dit forum.


Gast Togan

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

sinds enkele dagen dan eindelijk aangemeld op dit forum. Heb dit de laatste jaren steeds weer geprobeerd, maar kon mij toen niet registreren wegens wonen in het buitenland.

Kom ook namen tegen die ik al ken van andere forums, leuk om te zien dat velen meerdere forums lezen en hier vragen beantwoorden.

 

Indien mogelijk ben ik iedere dag even "hier", en zal vragen stellen en of beantwoorden. Voor mensen in zuid Turkije, kan ik zeker een hulp zijn, heb al weer 7 jaren ervaring met de ontvangst van de NL & Vlaanderen-zenders.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Beheerder

Togan, hartelijk welkom op dit forum.

 

Er is momenteel geen registratiebeperking voor buitenlandse IP adressen hoor. Die is er ook de afgelopen 11 maanden niet geweest.

 

Er zou dus geen enkele belemmering moeten zijn om vanuit een buitenlands IP adres te registreren.

 

Als je vragen hebt, stel ze dan gerust in het daarvoor bedoelde forum en gebruik als het even kan een zo duidelijk mogelijk onderwerp (titel) voor je vraag.

 

Mvg,

 

Michel

 

 

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Michel,

 

Na de registratiebeperking voor buitenlandse IP adressen lukte het mij ook niet.

Dit kan ook veroorzaakt zijn door de Turkse regering, die houden wel meer tegen. Gelukkig is het hier geen Iran of China.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, Turkije heeft in de afgelopen 5 jaar Sat4All niet geblokkeerd.

 

Ik merk wel andere vreemde blokkades op, maar Sat4All is nog altijd veilig geweest.

 

Zelfs toen Michel het overnam. wink

 

En welkom, ik ben NL'r maar woon alweer bijna 6 jaar in de buurt van Alanya. Jouw lokatie is echter veel meer westelijk, kijk je toevallig ook Astra 3?

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
Origineel bericht van: Sjattuh
Zelfs toen Michel het overnam. wink


En bedankt he wink

Ik heb juist al die bans, beperkingen en een groot deel van de censuurlijst flink opgeruimd.

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sjattuh, Merhaba,

 

Hoe bedoel je, meer westelijk?. Het is oostelijk hoor. Alanya>>Anamur is rond de 125 km. Vanaf Gazi Pasa wordt druk gewerkt aan de Ana Yol, zoveel mogelijk 4 baans met tunnels. Wanneer klaar?, dat weet je hier nooit.Het gaat de weg ongeveer 35 km. verkorten, wordt hier gezegd.

 

Ik kijk Astra 1 voor (evt.) BVN en de Duitse zenders.

Astra 3 voor de andere NL-zenders. Heb 2 abo´s, STB en HD.

 

Astra 1 schotel is 160 cm., Astra 3 is 120 cm. Verder nog een schotel van 90 cm. voor Türksat en een draaibare 120 cm. (22 west > 95 oost)

 

Jammer dat BBC en ITV hier niet te ontvangen zijn. Ontvang wel veel andere zenders van Astra 2, maar dat heeft met de "afgeschermde" footprint te maken.

 

Selamlar, Togan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk het wel. Kijk maar eens hier:

http://www.ses.com/ses/footerPages/Pop-ups/SatelliteFleet.php

 

of: http://www.satbeams.com/footprints

 

De 1e geeft alleen de footprint, klik op Astra 3B op 23.5E

De 2e geeft dan weer 110 cm. aan als je op het kaartje klikt. Je kunt het signaal nog oppeppen met een goede LNB, ofwel de Inverto - Black Ultra.

Deze gebruik ik ook in mijn draaibare schotel en zenders van Astra2 op 28.2E die ik eerst niet ontving komen nu goed binnen.

 

Ürgüp, mooie omgeving in Kapadokya.

 

Zo, nu naar het strand, hier voor de deur en een duik in zee.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Togan
Hoe bedoel je, meer westelijk?. Het is oostelijk hoor. Alanya>>Anamur is rond de 125 km. Vanaf Gazi Pasa wordt druk gewerkt aan de Ana Yol, zoveel mogelijk 4 baans met tunnels. Wanneer klaar?, dat weet je hier nooit.Het gaat de weg ongeveer 35 km. verkorten, wordt hier gezegd.


Sorry, oostelijk ja. Als het westelijk was was het ook niet interresant. smile

Wat betreft de weg, volgens de burgemeesters hier moet hij dit jaar af zijn, maar achter Alanya zien wij weinig beweging meer. We hebben wat kaarten van de Belediye's gekregen hier in de regio waar hij te lopen komt en dit is al verandert met de kaarten van 3 jaar terug.

Wij zijn 4 jaar geleden naar Mersin gereden en toen zag je al dat ze daar druk bezig waren. Achter Alanya is er ook een heel stuk al klaar, we hebben er overheen gereden, maar tussen Alanya en Gazipasa ligt nog zo goed als niets. Nu is het hier niet zoveel werk als richting Mersin, maar toch... ik vrees dat het nog wel even op zich zal laten wachten.

We zijn trouwens aanwezig geweest bij de eerste commerciele landing op Gazipasa. Ik hoop dat dit de boel wat zal bespoedigen. Het heeft in ieder geval de prijzen voor een kop koffie op Antalya Havelimani al wat gunstiger gemaakt. smile

Ik heb hier een 2.2m voor A3 en een 1.5m voor A1. Maar volgens de berichten moet het met 1.5m ook prima gaan en een buurman heeft een 1.65m staan met 2 LNB's erop en ontvangt ook prima A1 en A3.

Ik zit te wachten totdat ze alles op A3 gooien zodat ik de A1 eraf kan halen en deze kan vervangen door een Sirius van 3.3m. Vrouwlief zegt niet meer dan 2 schotels op het dak te willen. Daar ben ik mee accoord gegaan omdat ze even was vergeten het ook over diamters te hebben. smile

Kolay gelsen.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier géén gezeur, heb dus 4 schotels op het dak. Meer gaat niet, i.v.m. "su deposu", je weet wel, de vaten en zonnecollectoren voor warm water voorziening.

Résumé:

A1: 160 cm. prime focus met twin flens LNB

A3: 120 cm. ....met "normale" twin LNB

Türksat: 90 cm. ,, ,, ,, ,,

Rotor met 120 cm. en Inverto Black Ultra LNB.

 

Van mij mag ook alles op A3, maar toch laat ik de A1 schotel staan. Ik kijk veel naar de Duitse "Öffentlich Rechtlichen" zoals ARD en ZDF en alles wat daar bij hoort. Verder Phoenix, Arte, BBC World news en Al Jazeera int.

Zou voor de A1 wel een schotelmaatje groter willen hebben, want met zwaar onweer, hier geen beeld. Gebeurt soms ook nog op A3.

 

Welke Abo´s heb jij, bij mij volstaat STB en €5.-- HD-pakket.

En welke ontvanger?.

 

Selam, Togan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...