Gast Geplaatst: 23 augustus 2002 Geplaatst: 23 augustus 2002 Ik ben van plan om op korte termijn een positioner aan te schaffen voor mijn Hummax 5400 irci met 80 cm schotel en dubbel LNB. Alleen zou ik over wat meer info willen beschikken. (Hoe te installeren welk merk en/of type en waar rekening mee te houden etc.) Als iemand mij wat nuttige info hierover kan geven, of mij kan vertellen waar ik deze info vandaan kan halen houd ik mij aanbevolen. Alvast bedankt!!!!
Ome Merde Geplaatst: 23 augustus 2002 Geplaatst: 23 augustus 2002 voor een draaibare opstelling heb je geen dubbele lnb nodig. voor meer info klik je hier effe. Da's Zeeman's verhaal, misschien heb je er wat aan ... mzl, merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 24 augustus 2002 Geplaatst: 24 augustus 2002 Thanx!! Voor de duidelijke info! Maar wat ik nog zou willen weten wat voor positioner ik het best hiervoor aan kan schaffen? (Zijn alle Disq 1.2 positioner gewoon aan te sluiten op mijn Hummy?) Groeten S@le
Theo50 Geplaatst: 25 augustus 2002 Geplaatst: 25 augustus 2002 Als het goed is heb je geen positioner nodig,wel een DiSEqC 1.2 motor en een settingslist van petje 123 voor een draaibaar systeem. En een smak geduld! Begin in ieder geval goed waterpas met je mast. Een streepje er naast en je bent zomaar de Panamsat kwijt! Sterkte!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen