Ga naar inhoud


Wie kan mij helpen hoe kanalen Ziggo in te scannen op DM8000


Gast powerpilot

Aanbevolen berichten

Gast powerpilot

Hi,

 

Ik heb recentelijk een DM8000 aangeschaft en werkt perfect. DVB-C

erin, NewEnigma2 erop, em CCam 2.2.1.

 

Ik heb ook de laatste Cables.xml in etc/tuxbox geplaatst. Deze bevat de frequenties voor Ziggo.

 

Ik lees veel over services scannen etc, maar op mijn DM8000 kan ik alleen zenders zoek. Tuner DVB-C gekozen, en dan heb ik de optie compleet of een transponder. Optie compleet geeft geen enkele zender.

 

Een transponder met verschillende waarden geven iedere andere zenders, maar minimaal +/- 4 hihihi. Ik Kan wel deze zenders waaronder RTL4-HD met mijn ziggo kaart in CSI0 kijken.

 

Ik ben echter een leek hierin dus ik zou graag een instructie voor dummies op prijs stellen om de ziggo kanalen ( gebied Limburg 1111 ) in te lezen.

 

ccam.chanelinfo ( welke de ziggo kanalen zou bevatten ) heeft mijn inziens helemaal geen nut.

 

zie hier cccam -dv log:

 

01:15:02.304 CCcam: ============================================================

==========

01:15:02.306 CCcam: starting CCcam 2.2.1 compiled on Nov 21 2010@02:20:48

01:15:02.306 CCcam: ============================================================

==========

01:15:02.307 CCcam: online using nodeId c269a1a4cab9ea54

01:15:02.319 CCcam: dvb api3 detected

01:15:02.321 CCcam: DM8000 detected

01:15:02.321 CCcam: create 8 cam device(s)

01:15:02.636 CCcam: added 196 keys from /var/keys/SoftCam.Key

01:15:02.638 CCcam: added 8 keys from /var/keys/AutoRoll.Key

01:15:02.646 CCcam: added 51 keys from /var/keys/constant.cw

01:15:02.647 CCcam: parsed 0 entries from /var/etc/CCcam.prio

01:15:02.647 CCcam: readProviderfile: cannot open /var/etc/CCcam.providers or no

t found

01:15:02.665 CCcam: added 265 channel names from /var/etc/CCcam.channelinfo

01:15:02.666 CCcam: server started on port 12000

01:15:02.669 CCcam: no working cam devices, no need to start pmthandler