mojo26 Geplaatst: 8 juni 2011 Geplaatst: 8 juni 2011 ik heb de multytenne met dm500hd heb al alle 4 satellieten gescand per satelliet. Als ik nog een keer 1 satelliet scan krijg ik dan de kanalen dubbel of worden alleen de nieuwe of veranderde frequentie van de kanalen toegevoegd? ps heb het zelf getest en vermoed dat de kanalen niet dubbel in de lijst worden gezet maar dit weet ik nog niet met zekerheid
RobbieT Geplaatst: 8 juni 2011 Geplaatst: 8 juni 2011 Waarom scan je überhaupt zelf kanalen? Er zijn prachtige kant-en-klaar zenderlijsten te krijgen die je er zo inzet. Dan staan alle zenders al keurig gesorteerd erin compleet met nette favorietenlijsten. Ik scan zo nu en dan alleen nog een enkele transponder om wijzigingen door te krijgen. Als je dat doet krijg je overigens geen dubbelen maar wordt wat je had ge-update en de rest toegevoegd. CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af! Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1 Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 8 juni 2011 Geplaatst: 8 juni 2011 Dat ze worden vervangen moet je wel aangeven, anders kun je wel degelijk dubbelen krijgen.
mojo26 Geplaatst: 8 juni 2011 Auteur Geplaatst: 8 juni 2011 Die kant en klare lijsten bevallen mij niet omdat ik heel veel zenders op die manier mis in de lijst. Heb nu gewoon een favoriete bouquet lijst waar ik af en toe kleine wijzingen aanbreng.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen