Sjattuh Geplaatst: 8 juni 2011 Geplaatst: 8 juni 2011 Kan iemand mij de afmetingen geven van de doos waar de VU+ Solo in wordt geleverd? Thx Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Sjattuh Geplaatst: 8 juni 2011 Auteur Geplaatst: 8 juni 2011 En zit er een ouderwetse analoge audio uitgang op? Die 2 tulips rood en wit? Ik kan dit niet vinden zo 1 2 3... Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
RogerDR Geplaatst: 8 juni 2011 Geplaatst: 8 juni 2011 Michel heeft een mooie test gedaan van de VU+DUO. Lees meer in:www.sat4all.com/reviews/2011_02_vu+duo/20110312_Editie_02_VU+_DUO.pdf De afmetingen zie ik niet zo 1 2 3 staan maar de tulpjes voor de analoge audio die zitten er zeker op. Roger.
Sjattuh Geplaatst: 8 juni 2011 Auteur Geplaatst: 8 juni 2011 Ja van de DUO weet ik, die heb ik gezien. Maar dit is een Solo. Ik ben ook niet zo bang voor het goed werken van de box, maar ik moet hem mee naar Turkije (laten) nemen dus is het wel handig als ik de afmetingen van de doos weet. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Moderator wiz Geplaatst: 8 juni 2011 Moderator Geplaatst: 8 juni 2011 Origineel bericht van: Sjattuh En zit er een ouderwetse analoge audio uitgang op? Die 2 tulips rood en wit? Ik kan dit niet vinden zo 1 2 3... tuurlijk wel, op de site van de makers:klik hier! Zo te zien zitten ze er inderdaad op. formaat van die solo staat ook op die site, anders even een mailtje sturen aan de makers of zij je kunnen vertellen wat het formaat is van de doos? VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
RogerDR Geplaatst: 8 juni 2011 Geplaatst: 8 juni 2011 Origineel bericht van: Sjattuh Ja van de DUO weet ik, die heb ik gezien. Maar dit is een Solo. Oeps, te snel gelezen. Sorry hoor. Roger
Sjattuh Geplaatst: 8 juni 2011 Auteur Geplaatst: 8 juni 2011 np Roger. Ik zie trouwens dat het maar een klein kastje is, formaat DM600 ongeveer. Als ik dan van de DM600 doos uitga dan gaat het wel lukken. Thx Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Gast SatMann Geplaatst: 9 juni 2011 Geplaatst: 9 juni 2011 de doos is groter dan die van de dm600. ik zal vanavond eens een doos meten van de solo.
paardengek Geplaatst: 9 juni 2011 Geplaatst: 9 juni 2011 De doos is: 400 mm X 253 mm X 95 mm VU+ solo 315 mm X 195 mm X 70 mm Dreambox 600 / Dreambox 500 HD Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Sjattuh Geplaatst: 9 juni 2011 Auteur Geplaatst: 9 juni 2011 Thx... da's wel shit 40cm in de koffer.... Ik weet genoeg, bedankt allen. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen