Hagkobe Geplaatst: 19 augustus 2001 Geplaatst: 19 augustus 2001 Hoi<BR>Ik Heb een aston1.05 + 5400<BR>Ik werk met gw kaarten en wil op de humax kunnen uitlezen of de datums correct meeveranderen met de Au's.<BR>Heb files van 1 jaar geleden (satturk)op de gw staan en bewerk deze soms met secanix.<BR>dit werkt gemakkelijk kaart erin,read aanpassen en write.<BR>Maar nu wil ik één of meerder providers toevoegen, dit gaat met secanix tot 15 stuks<BR>maar ik kan er maar 8 uitlezen op de humax<BR>Dus heb ik andere nieuwe files met twoprog op de gw gezet.<BR>Heb overal beeld ,kan ook de datums uitlezen maar kan deze file niet aanpassen met secanix<BR>Met pinbined ook niet.<BR>Het uitlezen gaat wel met secanix ,write gaat niet, (reset en atr gaat niet)<BR>Mijn vraag, bestaan er files die:<BR> * 15 providers kunnen bevatten<BR> * uitleesbaar zijn op humax<BR> * aanpasbaar zijn met secanix<P>Voor Alle duidelijkheid : bestaan ze ?<BR>ik wil ze niet vragen of hebben, snapje<BR> <BR>hoi
Gast Geplaatst: 19 augustus 2001 Geplaatst: 19 augustus 2001 Gebruik beter de nieuwe (antireset) secanix files. Ik heb het dus even niet over de SCAnixEditor. Of soortgelijke software.<P>Of kan je de PIC niet programmeren? Ik vraag dit omdat je het aleen over de eeprom hebt.....
Aanbevolen berichten