nagrasat Geplaatst: 8 juni 2011 Delen Geplaatst: 8 juni 2011 Ik heb sinds kort een dreambox 500HD met gemini2 5.01 ik kan nergens de ccccam vinden in addons dus ben zelf maar van het net cccam gaan downloaden en in de mappen bin en usr gezet nu kan ik met blauwe toets wel ccccam 2.1.4 laden maar krijg nog steeds geen beeld terwijl de cline wel klopt wie o wie kan mij hierbij helpen thanks Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dagg Geplaatst: 8 juni 2011 Delen Geplaatst: 8 juni 2011 loopt cccam wel? checken met commando ps onder telnet, en dan moetie ertussen staan. .: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :..: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 8 juni 2011 Delen Geplaatst: 8 juni 2011 Heeft je kaartje de laatste update wel gehad? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Littlesat Geplaatst: 8 juni 2011 Delen Geplaatst: 8 juni 2011 Sinds enige tijd biedt Gemini CCcam en alle andere softcams niet meer aan via de standaard downloads. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dagg Geplaatst: 8 juni 2011 Delen Geplaatst: 8 juni 2011 komt goed Littlesat, heb het spul hier klaarstaan voor het geval dat. Maaruh zoekfunctie geeft ook alles .: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :..: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nagrasat Geplaatst: 9 juni 2011 Auteur Delen Geplaatst: 9 juni 2011 de andere ontvanger dreambox 800HD werkt wel gewoon dus daar ligt het niet aan. ik heb van het net cccam gedownload en in de mappen van de dreambox gezet. heb hiervoor DCC gebruikt. ik kan nu wel in menu dreambox ccccam opstarten met blauwe toets maar krijg geen beeld moet ik nog wat anders doen of weet iemand voor de een goeie cccam proggie thanks Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dagg Geplaatst: 9 juni 2011 Delen Geplaatst: 9 juni 2011 Heb je ook executierechten gegeven aan de bla_cam.sh in /usr/script en de CCcam binary in /usr/bin? Verder gaat men in de .sh ervan uit dat de binary een bepaalde naam heeft, kijk naar de CAMD_BIN waarde in de .sh, die moet hetzelfde zijn. Meer is het niet. .: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :..: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nagrasat Geplaatst: 9 juni 2011 Auteur Delen Geplaatst: 9 juni 2011 ik heb inderdaad alleen in de ccccam.cfg het op 755 gezet bij het andere heb ik niets veranderd dat zou het probleem kunnen zijn alleen weet ik even niet waar ik die commandos in de dreambox kan uitvoeren in principe laad die de ccccam wel in de dreambox nu alleen geen beeld Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 9 juni 2011 Delen Geplaatst: 9 juni 2011 In welke ontvanger zit je kaartje? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nagrasat Geplaatst: 9 juni 2011 Auteur Delen Geplaatst: 9 juni 2011 hallo ik heb een server draaien op mijn andere dreambox werkt alles gewoon goed ik heb een cline erin gezet die ik al gebruikte voor een 500+ die nu uitstaat ik kon normaal met gemini gewoon de ccccam downloaden en klaar maar nu doet die dat niet meer dus heb ik een paar files van cccam in de dreambox gezet in usr/bin heb ik e ccccam.2.14 heb ik op 755 gezet en ook in script wat dingen gezet de ccccam.cfg staat in de map etc en ook op 755 mischien doe ik ergens nog iets verkeerd zou er een oudere gemini zijn waar wel de ccccam nog in zit? hoor graag van je groeten nagrasat Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dagg Geplaatst: 9 juni 2011 Delen Geplaatst: 9 juni 2011 Origineel bericht van: nagrasat alleen weet ik even niet waar ik die commandos in de dreambox kan uitvoeren als (/var)/etc/CCcam.cfg lukt met de rechten, lukken /usr/bin/CCcam_2.1.4 en /usr/script/CCcam_2.1.4_cam.sh ook wel? (uitgegaan dat je de originele gemini cccam ondersteuning voor 2.1.4 hebt, maar dat had je) edit: vergeet CCcam_2.1.4_cam.sh dus niet en daarna onder telnet checken oftie draait!... .: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :..: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 9 juni 2011 Delen Geplaatst: 9 juni 2011 Je bent al een heel eind. Ik zou ook even testen met het kaartje in je 500HD, zodat je zeker weet dat alles werkt. Kun je er daarna een 'client' van maken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Pope Geplaatst: 9 juni 2011 Delen Geplaatst: 9 juni 2011 Kun je niet gewoon met een 500HD een ipkg package in de /tmp map drukken en dan vanuit de box dit installeren ? Ik heb eventueel nog wel een ipkg cccam voor je. Gr The Pope Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
de Steef Geplaatst: 9 juni 2011 Delen Geplaatst: 9 juni 2011 Inderdaad zo heb ik CCcam onlangs ook geinstalleerd. Staan alle bestanden direct met de juiste rechten op de juiste plaats. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nagrasat Geplaatst: 9 juni 2011 Auteur Delen Geplaatst: 9 juni 2011 zou je die kunnen sturen zou mooi zijn thanks Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen