Neptunus Geplaatst: 8 juni 2011 Geplaatst: 8 juni 2011 Ik heb vandaag mijn nieuwe iPhone4 in gebruik genomen met een éénjarig i-abonnement van T-mobile. Wat een ramp tot nu toe! Steeds van bijna vol bereik tot geen bereik, niet alleen binnen maar ook buiten. Dat ben ik niet gewend met mijn zakentelefoon met eerst KPN en nu Vodafone als provider, nooit uitval en nu na 1 dag tientallen uitvallen. Is dat normaal? Indien ja dan ga ik proberen onder het contract uit te komen wegens wanprestatie. Maar er zullen wel kleine lettertjes zijn die dat tegenhouden! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Harley Geplaatst: 8 juni 2011 Geplaatst: 8 juni 2011 Had ik je wel gelijk kunnen vertellen. Overstappen naar KPN Maar ze doen niet moeilijk, gewoon aangeven. Kan je meestal de boel terugsturen. VU+ Duo2 - PrismCube
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 8 juni 2011 Geplaatst: 8 juni 2011 Hadden de nieuwe iPhones niet hoe dan ook problemen met bereik? Of is dat de vorige versie?
Gast Henri Aalten Geplaatst: 9 juni 2011 Geplaatst: 9 juni 2011 Hier ook T Mobile gehad. Contract is uiteindelijk via de rechter ontbonden. Vrij recent in het nieuws: T Mobile compenseert klanten !!!
winwiz Geplaatst: 9 juni 2011 Geplaatst: 9 juni 2011 Origineel bericht van: Tha Great Mac Hadden de nieuwe iPhones niet hoe dan ook problemen met bereik? Of is dat de vorige versie? Nee, er kunnen problemen zijn als je hem op een speciale manier vasthoudt. In dit geval ligt het duidelijk aan T-Mobile. Een klein beetje onderzoek vooraf had dit duidelijk gemaakt. Het hele internet staat bol met klachten over het bereik van T-Mobile. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
deeejeee Geplaatst: 9 juni 2011 Geplaatst: 9 juni 2011 Ik ben ook vaak onbereikbaar terwijl ik prima ontvangst heb. Ook komen sms berichten vaak niet aan, of ik krijg ze een paar uur later. Op het T mobile forum wordt aangeraden om 3G uit te zetten, maar dit is toch niet te geloven met een abonnement van 45 euro. DM8000 ruDREAM Infinity X
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 9 juni 2011 Geplaatst: 9 juni 2011 Origineel bericht van: winwiz Nee, er kunnen problemen zijn als je hem op een speciale manier vasthoudt. Ah, zie je, dan dacht ik daaraan.
maestro Geplaatst: 10 juni 2011 Geplaatst: 10 juni 2011 Ik heb dezelfde combinatie, en ondervind geen problemen ! Het is zelfs zo, dat met T-Mobile je VOIP gewoon werkt, in tegenstelling tot KPN & Vodafone.. Best een goede reden om bij T-Mobile te blijven, mits je dit gebruikt natuurlijk. groetjes, Maestro - - - - To SAT or not to SAT , that's the question - - - - ** Dreambox 500S - Humax 5400 - Target CI2000 **
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 10 juni 2011 Geplaatst: 10 juni 2011 Origineel bericht van: maestro Ik heb dezelfde combinatie, en ondervind geen problemen ! Ik denk dat de regio waar je je bevindt, zeker een rol speelt in deze.
Greatone Geplaatst: 10 juni 2011 Geplaatst: 10 juni 2011 Origineel bericht van: maestro Het is zelfs zo, dat met T-Mobile je VOIP gewoon werkt, in tegenstelling tot KPN & Vodafone.. Best een goede reden om bij T-Mobile te blijven, mits je dit gebruikt natuurlijk. Voor mij in ieder geval een hele grote reden om bij T-mobile te blijven. Ook gezien het nieuws dat o.a. KPN het gebruik van o.a. Voip/Whats's app/Viber etc. wil blokkeren of de klant extra wil laten betalen om deze diensten te kunnen blijven gebruiken. * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
winwiz Geplaatst: 10 juni 2011 Geplaatst: 10 juni 2011 Origineel bericht van: Greatone Origineel bericht van: maestro Het is zelfs zo, dat met T-Mobile je VOIP gewoon werkt, in tegenstelling tot KPN & Vodafone.. Best een goede reden om bij T-Mobile te blijven, mits je dit gebruikt natuurlijk. Voor mij in ieder geval een hele grote reden om bij T-mobile te blijven. Ook gezien het nieuws dat o.a. KPN het gebruik van o.a. Voip/Whats's app/Viber etc. wil blokkeren of de klant extra wil laten betalen om deze diensten te kunnen blijven gebruiken. We zullen over een tijdje zien wat T-Mobile doet... Dit houden ze echt niet vol op deze manier. Hoewel ze geven (veel) minder geld uit aan de infrastruktuur gezien de vele klachten over wegvallende verbindingen of traag internet. Ik betaal liever een paar euro meer voor een provider die niet wegvalt. Ieder zijn eigen meug en prioriteiten natuurlijk. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Neptunus Geplaatst: 12 juni 2011 Auteur Geplaatst: 12 juni 2011 Even als TS een update: ik had nog geen case om de iPhone, nu wel en ineens is het probleem vrijwel opgelost. Toch nog een gevalletje van antenne-gate. Gezien enkele voordelen zoals gratis navigatie, bellen per seconde, 7 mb onbeperkt internet ben ik nu tevreden. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen