Ga naar inhoud


iPhone4 met T-mobile: slecht bereik


Aanbevolen berichten

Ik heb vandaag mijn nieuwe iPhone4 in gebruik genomen met een éénjarig i-abonnement van T-mobile.

 

Wat een ramp tot nu toe! Steeds van bijna vol bereik tot geen bereik, niet alleen binnen maar ook buiten. Dat ben ik niet gewend met mijn zakentelefoon met eerst KPN en nu Vodafone als provider, nooit uitval en nu na 1 dag tientallen uitvallen.

 

Is dat normaal? Indien ja dan ga ik proberen onder het contract uit te komen wegens wanprestatie. Maar er zullen wel kleine lettertjes zijn die dat tegenhouden! mad

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Henri Aalten

Hier ook T Mobile gehad.

Contract is uiteindelijk via de rechter ontbonden.

 

Vrij recent in het nieuws: T Mobile compenseert klanten !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tha Great Mac
Hadden de nieuwe iPhones niet hoe dan ook problemen met bereik? Of is dat de vorige versie?


Nee, er kunnen problemen zijn als je hem op een speciale manier vasthoudt. In dit geval ligt het duidelijk aan T-Mobile. Een klein beetje onderzoek vooraf had dit duidelijk gemaakt. Het hele internet staat bol met klachten over het bereik van T-Mobile.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook vaak onbereikbaar terwijl ik prima ontvangst heb. Ook komen sms berichten vaak niet aan, of ik krijg ze een paar uur later. Op het T mobile forum wordt aangeraden om 3G uit te zetten, maar dit is toch niet te geloven met een abonnement van 45 euro.

DM8000 ruDREAM Infinity X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac
Origineel bericht van: winwiz
Nee, er kunnen problemen zijn als je hem op een speciale manier vasthoudt.

Ah, zie je, dan dacht ik daaraan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dezelfde combinatie, en ondervind geen problemen !

 

Het is zelfs zo, dat met T-Mobile je VOIP gewoon werkt, in tegenstelling tot KPN & Vodafone..

Best een goede reden om bij T-Mobile te blijven, mits je dit gebruikt natuurlijk.

 

groetjes,

 

Maestro

- - - - To SAT or not to SAT , that's the question - - - -

 

** Dreambox 500S - Humax 5400 - Target CI2000 **

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac
Origineel bericht van: maestro
Ik heb dezelfde combinatie, en ondervind geen problemen !

Ik denk dat de regio waar je je bevindt, zeker een rol speelt in deze.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: maestro
Het is zelfs zo, dat met T-Mobile je VOIP gewoon werkt, in tegenstelling tot KPN & Vodafone..
Best een goede reden om bij T-Mobile te blijven, mits je dit gebruikt natuurlijk.



Voor mij in ieder geval een hele grote reden om bij T-mobile te blijven. Ook gezien het nieuws dat o.a. KPN het gebruik van o.a. Voip/Whats's app/Viber etc. wil blokkeren of de klant extra wil laten betalen om deze diensten te kunnen blijven gebruiken.

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Greatone
Origineel bericht van: maestro
Het is zelfs zo, dat met T-Mobile je VOIP gewoon werkt, in tegenstelling tot KPN & Vodafone..
Best een goede reden om bij T-Mobile te blijven, mits je dit gebruikt natuurlijk.



Voor mij in ieder geval een hele grote reden om bij T-mobile te blijven. Ook gezien het nieuws dat o.a. KPN het gebruik van o.a. Voip/Whats's app/Viber etc. wil blokkeren of de klant extra wil laten betalen om deze diensten te kunnen blijven gebruiken.


We zullen over een tijdje zien wat T-Mobile doet... Dit houden ze echt niet vol op deze manier. Hoewel ze geven (veel) minder geld uit aan de infrastruktuur gezien de vele klachten over wegvallende verbindingen of traag internet.

Ik betaal liever een paar euro meer voor een provider die niet wegvalt. Ieder zijn eigen meug en prioriteiten natuurlijk.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even als TS een update: ik had nog geen case om de iPhone, nu wel en ineens is het probleem vrijwel opgelost. Toch nog een gevalletje van antenne-gate. Gezien enkele voordelen zoals gratis navigatie, bellen per seconde, 7 mb onbeperkt internet ben ik nu tevreden.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...