Ed_backpack Geplaatst: 9 juni 2011 Geplaatst: 9 juni 2011 Hoi, Ben me helemaal aan het verdiepen in CD ...gaat de goede kant op met Smartwi & Clone plus etc. Nu heb ik voor mijn woning alles op een rijtje. Mede dankzij de goede informatie hier... Vraag voor mijn vakantiecaravan: Daar wil ik een 2e tv aansluiting d.m.v. een extra kaart. Kan dit met een oranje SECA kaart (overnemen) of kan ik beter via CD meteen een extra 2e kaart bestellen i.v.m. kosten. Alvast bedankt gr. Ed
Dream1975 Geplaatst: 9 juni 2011 Geplaatst: 9 juni 2011 Oranje kaart kun je gewoon als 2e laten registreren met een overschijvingskaart/registratie 2e smartcard (http://www.canaldigitaal.nl/downloads/)
Ed_backpack Geplaatst: 9 juni 2011 Auteur Geplaatst: 9 juni 2011 Thanks, Sommige dingen zijn te makkelijk dat een check belangrijk is... Bedankt! Zag het even niet zo snel. gr. Ed
leo1949 Geplaatst: 9 juni 2011 Geplaatst: 9 juni 2011 Origineel bericht van: Dream1975 Oranje kaart kun je gewoon als 2e laten registreren met een overschijvingskaart/registratie 2e smartcard Klopt bijna het hangt van de kaart af en dat is aan de buitenkant niet te zien. Een oranje smartcard, aangekocht als zijnde een smartpack, kan nooit geregistreerd worden als tweede smartcard maar uitsluitend als een smartpack. Dus met een bruikleen installatie. Deze kaart moet je naar Canaldigitaal sturen met het verzoek deze om te ruilen voor de zgn. Extra Kaart, welke grijs van kleur is. Dus niet alle oranje kaarten zijn het zelfde dus met overnames hierop letten. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Smurf Geplaatst: 9 juni 2011 Geplaatst: 9 juni 2011 uhm, mijn tweede kaart is definitief oranje? Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3
D_liver Geplaatst: 10 juni 2011 Geplaatst: 10 juni 2011 Een kaart die je van iemand overneemt kan gewoon geregistreerd worden als 2de kaart ( mits er geen betalings-achterstand op zit ) 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
Dream1975 Geplaatst: 10 juni 2011 Geplaatst: 10 juni 2011 Origineel bericht van: D_liver ( mits er geen betalings-achterstand op zit ) En zelfs dan sturen ze kostenloos een nieuwe op is mijn ervaring.
Johan45 Geplaatst: 10 juni 2011 Geplaatst: 10 juni 2011 Origineel bericht van: Dream1975 Origineel bericht van: D_liver ( mits er geen betalings-achterstand op zit ) En zelfs dan sturen ze kostenloos een nieuwe op is mijn ervaring. En zo hoort het ook te zijn. Een nieuwe abonnee brengt meer geld op dan de eenmalige winst op een kaartje. Vult u rustig aan !!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen