Gast aise Geplaatst: 9 juni 2011 Geplaatst: 9 juni 2011 Ik heb de volgende configuratie: DM800HD-SE recente newnigma image Triax 80 schotel 4 inverto lnb's vantage 4-1 diseq switch henksat settings voor E2 Zenders voor Astra 1 en 2 kan ik ontvangen. Zenders voor de astra 3 echter niet. Ik heb nu deze diseq volgorde: astra 1 - A astra 2 - B astra 3 - C hotbird - D en de lnb's ook in deze volgorde aangesloten. Als ik via het setupmenu naar satfinder ga en voor 'predefined transponder' kies en dan de astra 3 selecteer, zie ik een prima ontvangst (snr 83, ber 0 en lock aangevinkt). Betekent dit dat de diseq switch goed werkt? En ook goed met de DM800 samenwerkt? Als ik Nederland 1 HD als zender kies, zie ik linksonderin 19,2 staan. Als ik dan menu kies en de transponder info opvraag staat daar wel 23,5. Heeft iemand een idee wat ik fout doe of wat ik nog kan proberen?
vGnp Geplaatst: 9 juni 2011 Geplaatst: 9 juni 2011 Origineel bericht van: aise Heeft iemand een idee wat ik fout doe of wat ik nog kan proberen? Switch er eens tussen uit en de Astra 3 LNB rechtstreeks aansluiten. Of poorten B en C op de switch eens verwiselen, en ook in de configuratie omwisselen. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Gast aise Geplaatst: 9 juni 2011 Geplaatst: 9 juni 2011 Bedankt voor je antwoord. Ik zal vanavond allebei even proberen en laat de uitkomsten hier weten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen