Ga naar inhoud

Laatste dreamup, Windows 7 (32bit) en Com1 problemen

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ondanks het feit dat ik mijn seriele flash van de firmware toch maar weer via een oude XP heb gedaan, ben ik op zoek naar het antwoord op het genoemde probleem.

Via Windows 7 32bit, seriele poort COM1 en de laatste versie van dreamup krijg ik standaard een error zodra ik de dreambox aanzet. Het gebruikt van compatibiliteits modus (Windows SP2 of Vista oid) levert geen verbetering op.

Heeft iemand anders ook deze problemen en zo ja hoe zijn die opgelost zodat flashen via com1 wel goed gaan ? (Moet er niet aan denken dat ik altijd een XP machine moet blijven behouden)

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen

+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Geplaatst:

Probeer eens een oudere versie van DreamUp

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Geplaatst:
Origineel bericht van: vGnp
Probeer eens een oudere versie van DreamUp

vGnp

Daar was ik mee begonnen (een 2008 versie). Heb je er dan goede ervaringen mee en welke dan ?

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen

+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Geplaatst:
Origineel bericht van: MySat
Daar was ik mee begonnen (een 2008 versie). Heb je er dan goede ervaringen mee en welke dan ?

Ik flash altijd via de browser, maar heb het meerdere malen gelezen.
Linkjes:
--> KLIK 1 <--
--> KLIK 2 <--

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Geplaatst:

welke ontvanger is het, 800/500/7000 ?

.: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :.
.: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen