Dreeke Geplaatst: 9 juni 2011 Geplaatst: 9 juni 2011 Ooit had ik een goed werkende pc met Windows XP erop. Ik heb op zo'n blokje aan de voorkant van die pc diverse ingangen voor cards, usb, maar ook voor AV in (gele stekker). Nu heb ik Windows 7, maar de software Power Cinema 6 ziet deze ingang niet. Ik heb een tuner op deze AV ingang aangesloten, maar krijg geen beeld tevoorschijn in m'n scherm en ook geen opties. Is dat het probleem van Windows 7? Van Power Cinema 6? Moet ik instellingen aanpassen? Als ik meer informatie moet geven, hoor ik het graag. Groet, André
winwiz Geplaatst: 9 juni 2011 Geplaatst: 9 juni 2011 Origineel bericht van: Dreeke Ooit had ik een goed werkende pc met Windows XP erop. Ik heb op zo'n blokje aan de voorkant van die pc diverse ingangen voor cards, usb, maar ook voor AV in (gele stekker). Nu heb ik Windows 7, maar de software Power Cinema 6 ziet deze ingang niet. Ik heb een tuner op deze AV ingang aangesloten, maar krijg geen beeld tevoorschijn in m'n scherm en ook geen opties. Is dat het probleem van Windows 7? Van Power Cinema 6? Moet ik instellingen aanpassen? Als ik meer informatie moet geven, hoor ik het graag. Ziet Windows deze tuner wel? Is er een driver voor? Kijk eens in apparaat beheer. Er mogen geen gele uitroeptekens staan. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
leo1949 Geplaatst: 9 juni 2011 Geplaatst: 9 juni 2011 Die gele plug is geen tuner maar een aansluiting op je videokaart en het is geen ingang maar een uitgang. Wat eruit komt is een composiet videosignaal waarmee je je pc-scherm op een tv kan aansluiten. Met de software van je videokaart kan je dit aanzetten. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
rudolfdebeer Geplaatst: 9 juni 2011 Geplaatst: 9 juni 2011 Op mijn Hauppauge TV-kaart TV-PCI met BT-878 chip is die gele ingang dus wel degelijk AV (CVBS) in. Momenteel hangt daar een Kaon 570 aan. En kijk ik zo op PC monitor. Zo'n videokart als jij bedoelt bestaat ook dan is tie allen out. Nu is de vraag waar gaat die gele aansluiting heen. Effe PC openschroeven. Zit ie op zelfde slot als Videokaart dan is tie alleen uit.... Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.
Dreeke Geplaatst: 10 juni 2011 Auteur Geplaatst: 10 juni 2011 Origineel bericht van: leo1949 Die gele plug is geen tuner maar een aansluiting op je videokaart en het is geen ingang maar een uitgang. Wat eruit komt is een composiet videosignaal waarmee je je pc-scherm op een tv kan aansluiten. Met de software van je videokaart kan je dit aanzetten. Bij mij staat er duidelijk "video-in" boven! Groet, André
Dreeke Geplaatst: 10 juni 2011 Auteur Geplaatst: 10 juni 2011 Helaas kan Windows geen stuurapparaat vinden, maar bij twee? geen idee... Groet, André
rudolfdebeer Geplaatst: 10 juni 2011 Geplaatst: 10 juni 2011 Als het niet hot plug is zoals bv PCI en USB moet je eerst driver installeren vordat ie detecteerd. Win 7 ziet een hoop dingen niet, bij mij is het bv een USB skype phone. Je kan niet alles hebben. Je zal beter bij de fabrikant van jou PC te rade gaan als tie nog bestaat. Of een dualboot met oud OS creeren. XP SP3 ziet mijn Skystar2 satkaart maar weigert iets fatsoenlijks met juiste driver te doen. Tsja........... Oude drivers zijn niet goed voor Vista en Win 7 vaak. Met linux mag je heel veel zelf gaan uitzoeken en schrijven. Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen