winwiz Geplaatst: 10 juni 2011 Geplaatst: 10 juni 2011 @yvessr Je mag voortaan al die antwoorden gewoon in 1 post zetten hoor... dus @A bladiebla @B bladiebla @C bladiebla Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 10 juni 2011 Geplaatst: 10 juni 2011 Origineel bericht van: yvessr Hoe kan ik mijn contacten vanuit i-Tunes naar Outlook synchroniseren Hier zit eigenlijk deels je probleem denk ik. Je hebt iTunes als bron gekozen voor je contacten en niet Outlook. Outlook is compatible met van alles middels de door jou genoemde vCard, iTunes is dat niet. Niet dat je erg veel aan deze opmerking hebt, maar het maakt wel eea duidelijk.
yvessr Geplaatst: 10 juni 2011 Auteur Geplaatst: 10 juni 2011 Ik heb wat verder gezocht op Google en vond daar veel positieve commentaar over een progje waarmee alle iPhone gegevens vanuit een sync i-Tunes volledig zouden kunnen terug gehaald worden... noemt i-Twin v3.2... is echter een shareware, dus betalend; iemand ervaring daarmee ? een andere vraag betreft geolokalisatie: zou het kunnen dat mijn iPhone toch getraceerd kan worden zonder enige specifieke geinstalleerde/geactiveerde app, enkel met het serienummer??? Vu+ Zero: OpenPli 8.3
Kowalski Geplaatst: 10 juni 2011 Geplaatst: 10 juni 2011 Origineel bericht van: yvessr Hi Harley, Ik had geen van beide progs 'Find my phone' noch 'MobileMe' geinstalleerd en dus vrees ik dat traceren niet mogelijk zal zijn... of toch wel ??? Je had dan vooraf in het MobileMe account de functie "Find my iPhone" moeten activeren (tegenwoordig gratis), daarvoor is het nu echter te laat omdat je dan op de iPhone een MobileMe account moet toevoegen. "Find my iPhone" (website of App) heb je alleen nodig om de telefoon te zoeken, maar niet op de gezochte telefoon zelf. Origineel bericht van: yvessr zou het kunnen dat mijn iPhone toch getraceerd kan worden zonder enige specifieke geinstalleerde/geactiveerde app, enkel met het serienummer??? Ja, de politie kan via het IMAC nummer en de gegevens van telefoonproviders de telefoon traceren met een nauwkeurigheid van een paar honderd meter (via driehoeksmeting zendmasten), maar ik betwijfel of ze dat bij een gestolen telefoon zullen doen. Ze doen het wel vaker als er een ernstig misdrijf in het spel is. Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E
Harley Geplaatst: 10 juni 2011 Geplaatst: 10 juni 2011 Find my iPhone zit nu in icloud VU+ Duo2 - PrismCube
Kowalski Geplaatst: 10 juni 2011 Geplaatst: 10 juni 2011 Origineel bericht van: Harley Find my iPhone zit nu in icloud Ja maar daarvoor moet je wel iOS 5 hebben, en die komts pas in de herfst voor iedereen beschikbaar en is bovendien wat lastig te installeren op een gestolen iPhone... Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E
yvessr Geplaatst: 10 juni 2011 Auteur Geplaatst: 10 juni 2011 Origineel bericht van: yvessr zou het kunnen dat mijn iPhone toch getraceerd kan worden zonder enige specifieke geinstalleerde/geactiveerde app, enkel met het serienummer??? Ja, de politie kan via het IMAC nummer en de gegevens van telefoonproviders de telefoon traceren met een nauwkeurigheid van een paar honderd meter (via driehoeksmeting zendmasten), maar ik betwijfel of ze dat bij een gestolen telefoon zullen doen. Ze doen het wel vaker als er een ernstig misdrijf in het spel is. Vermits ik een constant 'bezet'-signaal krijg telkens ik naar mijn 'oud' telnummer bel vermoed ik dat mijn simkaart nu ondertussen al wel zal vervangen zijn door een andere en ik veronderstel dat zelfs de politie dan niets meer kan traceren ???... of toch wel ? dan het proberen waard ! Vu+ Zero: OpenPli 8.3
Kowalski Geplaatst: 10 juni 2011 Geplaatst: 10 juni 2011 Origineel bericht van: yvessr Vermits ik een constant 'bezet'-signaal krijg telkens ik naar mijn 'oud' telnummer bel vermoed ik dat mijn simkaart nu ondertussen al wel zal vervangen zijn door een andere en ik veronderstel dat zelfs de politie dan niets meer kan traceren ???... of toch wel ? dan het proberen waard ! Het IMEI nummer (zei ik IMAC, haha, freudiaanse typo) is gekoppeld aan de telefoon, niet aan de SIM kaart. Doch ik denk dat voor de politie de diefstal niet opweegt tegen de kosten om deze te traceren, en zo'n zaak een lage prioriteit krijgt. De locatiebepaling is ook relatief onnauwkeurig waardoor je moet gaan schaduwen om de dief te kunnen traceren. Maar proberen kan je het natuurlijk altijd. Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E
Harley Geplaatst: 10 juni 2011 Geplaatst: 10 juni 2011 Origineel bericht van: Frank67 Origineel bericht van: Harley Find my iPhone zit nu in icloud Ja maar daarvoor moet je wel iOS 5 hebben, en die komts pas in de herfst voor iedereen beschikbaar en is bovendien wat lastig te installeren op een gestolen iPhone... Jaja, maar dacht dat we klaar waren, voor die 12 euro voor dat i-Twin proggie had ik het al lang op de pc staan en me contacten al weer onder handbereik En wie heb er nou geen IOS5 op z'n iPhone staan VU+ Duo2 - PrismCube
yvessr Geplaatst: 10 juni 2011 Auteur Geplaatst: 10 juni 2011 Origineel bericht van: Harley Origineel bericht van: Frank67 Find my iPhone zit nu in icloud Ja maar daarvoor moet je wel iOS 5 hebben, en die komts pas in de herfst voor iedereen beschikbaar en is bovendien wat lastig te installeren op een gestolen iPhone... Jaja, maar dacht dat we klaar waren, voor die 12 euro voor dat i-Twin proggie had ik het al lang op de pc staan en me contacten al weer onder handbereik ... als het werkt is dat geen geld natuurlijk...ik vond v3.0 (full) en installeerde het ; alle gegevens konden gerecupt worden, agenda, mails, adressenlijst,... maar geen contacts (foutmelding) !!! vandaar mijn vraag of iemand die recentere versie teste ? Vu+ Zero: OpenPli 8.3
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen