Ga naar inhoud


Alle zenders maar geen film family


HuBit

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Zilverster

Je kan natuurlijk altijd zelf even "de puls" naar de kaart sturen met behulp van bijv. een Mastera, mocht de/een ontvanger/Cam het probleem zijn voor het juist doorgeven van de EMM, gr.


Beschik niet over een Mastera progger. Dus wacht de nieuwe kaart af.

Weet niet of er meer forumleden zijn die de homecast ontvangers gebruiken in combi met het film1 pakket.

Zou me verbazen als beide homecast ontvangers niet goed wegschrijven op de kaart.

Rebox RE 4220HD S-PVR, Cahors Big Bisat.

LG Oled 55EF950V

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Net terug van een paar dagen weg.

 

Verleden week vrijdag kreeg ik de nieuwe kaart binnen, die volgens de Zoetermeerse satshop defect was.

 

Nee dus! Wederom alleen het family kanaal zwart. Terug naar Zoetermeer maar daar kwam ik ook geen steek verder. Wat gerommel met een sd ontvanger die ook nog eens bleef hangen. Had volgens zijn zeggen geen andere HD ontvanger dan homecast. Kon volgens zijn zeggen niet aan de ontvanger liggen.

 

Over zijn deskundige diagnose dat de kaart defect was geen woord meer. Had wel een nieuwe module en ontvanger bij hem gekocht. Ben maar afgedropen en zal daar nog niet een schroefje meer kopen.

 

Dus voor de zoveelste keer met de moed in mijn schoenen CanalD. gebeld. Tja wat moest ik nu weer zeggen.

 

Probleem weer uitgelegd.Precies zoals de vorige keer. Ging het even nakijken. Na een korte periode in de wachtstand kreeg ik te horen dat ik nu beeld moest hebben.

 

Ja!!!!!!!! Ineens beeld. De voorgangers hadden er overheen gekeken want het kanaal stond als enige niet geactiveerd.

 

@!#$!^^*(*(4@!! sick. Dit NA meer dan twee uur belminuten met diverse CD deskundige. Twee keer richting Zoetermeerse satboer en een extra module die beter zou werken. Nou zie geen verschil.

 

Nu ligt er nog een rekening dat als het mocht blijken dat de kaart wegens oneigenlijk gebruik defect is geraakt enz.. CD € 59,95 in rekening gaat brengen.

 

Ga ik alles bij elkaar optellen dan zou ik voor de onnodig gemaakte kosten een jaar gratis film1 kunnen kijken. Losstaand van gederfde levensvreugde

 

 

Rebox RE 4220HD S-PVR, Cahors Big Bisat.

LG Oled 55EF950V

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aantoonbare fout dus van CDS. Zou je dar nou echt niks mee kunnen?

 

Ja, ik weet het. Je bent allang blij dat het is opgelost en wilt er geen seconde meer mee geconfronteerd worden. wink

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pakket was dus niet goed geactiveerd.

Waar had ik dit ook alweer eerder gelezen.! wink

 

Origineel bericht van: Johan45
Een kennis van mij heeft kort geleden exact hetzelfde probleem gehad.

Het nieuwe pakket was niet goed geactiveerd waardoor het family film kanaal geen beeld gaf.

Na wat aandringen werd het pakket opnieuw geactiveerd en was het probleem opgelost...

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Pakket was dus niet goed geactiveerd.
Waar had ik dit ook alweer eerder gelezen.! wink

Origineel bericht van: Johan45
Een kennis van mij heeft kort geleden exact hetzelfde probleem gehad.
Het nieuwe pakket was niet goed geactiveerd waardoor het family film kanaal geen beeld gaf.
Na wat aandringen werd het pakket opnieuw geactiveerd en was het probleem opgelost...


Op het reactiveren heb ik ze zeker een viertal keer gewezen en volgens hun zeggen zouden ze dat ook doen. Dus helemaal opnieuw.

Ga dat bedrag van zijn lang zal ze leven niet betalen.

Rebox RE 4220HD S-PVR, Cahors Big Bisat.

LG Oled 55EF950V

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Een reactivatie is wat anders dan een pakket activeren.
De kaart reactiveren kunnen we zelf ook, via Mijn CanalDigitaal, via sms en via de helpdesk ..
Dat had de helpdesk medewerker moeten weten.


Klopt. Wellicht druk ik me verkeerd uit maar dat is wat ik gevraagd heb. Het pakket opnieuw activeren, oftewel een schone installatie.

Gewoon de kaart reactiveren is inderdaad wat anders en dat doe ik via het internet als dat nodig is.

Het was gewoon een kwestie van een iets aanvinken en daar is keer op keer overheen gekeken.

Rebox RE 4220HD S-PVR, Cahors Big Bisat.

LG Oled 55EF950V

Link naar reactie
Delen op andere sites

@HuBit,

 

Citaat:
Beschik niet over een Mastera progger.

 

Dat is jammer, mocht je die hebben had je zelf ook de PBM kunnen controleren.

 

Bijvoorbeeld een seca 3 kaart die alleen Nederland 1, 2 en 3 door laat geeft als PBM : e0 00 00 00 00 00 00 00

 

Is idd jammer dat men niet eerder even heeft verder gekeken bij de provider wat er aan de hand is, maar ja, een vinkje is snel over het hoofd gezien.

 

Mooi dat alles nu weer werkt, gr.

 

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...