DoeEensGek Geplaatst: 10 juni 2011 Geplaatst: 10 juni 2011 Ik krijg mijn dreambox niet volledig opgestart, nadat ik een andere skin heb gekozen. Hij gaat continu opnieuw booten. Kan wel de dreambox benaderen via ftp en telnet. Is het mogelijk om nu via ftp of telnet, weer de oude skin te kiezen?
Catastrofus Geplaatst: 10 juni 2011 Geplaatst: 10 juni 2011 Pin mij er niet op vast maar er staat mij bij (uit mijn geheugen) dat je dan de "/usr/share/enigma2/skin.xml" moet renamen (of weggooien) naar iets anders en dan gebruikt hij de default skin bij het opstarten. Maar dus 'wie immer, ohne Gewähr'... Origineel bericht van: DoeEensGek Ik krijg mijn dreambox niet volledig opgestart, nadat ik een andere skin heb gekozen. Hij gaat continu opnieuw booten. Kan wel de dreambox benaderen via ftp en telnet. Is het mogelijk om nu via ftp of telnet, weer de oude skin te kiezen? 2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)
DoeEensGek Geplaatst: 10 juni 2011 Auteur Geplaatst: 10 juni 2011 Ah onthouden die. Heb ook al een andere oplossing gevonden.. Ftp naar de volgende locatie: /etc/enigma2 Daar staat een bestand genaamd settings of dergelijke. Daar zoek je de volgende lijn op: config.skin.primary_skin=hd_glass/skin.xml Verander het laatste stukje tekst naar de locatie van de oude xml. Via telnet command 'reboot' gegeven. Ff geduld en weer terug bij de oude.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen