rongogo Geplaatst: 23 augustus 2002 Geplaatst: 23 augustus 2002 Vraagje ? Is er misschien een firmware voor de strong srt4300 die ook de premiere kanalen, en de kiosken met de freecam module. Bij voorbaat dank..
Gast Geplaatst: 23 augustus 2002 Geplaatst: 23 augustus 2002 Hallo Dat werkt gewoon, daar heb je geen nieuwe firmware voor nodig. Groetjes Sjefke..
rongogo Geplaatst: 24 augustus 2002 Auteur Geplaatst: 24 augustus 2002 Dat vind ik dan vreemd, als ik mijn irdeto access gepatcht naar 2-018, in een ongepatchte hyunday duw, krijg ik alle zenders door, maar als ik hem in de strong srt4300 stop, krijg ik alleen filmnet kanlen door (moet ik ook nog in het menu goodies van mijn module settings op irdeto zetten), ik heb de funcard4 met boris files voor de nokia op de kaart staan, maar ik denk niet dat het aan de files ligt omdat ze wel werken op de hyunday. Wat doe ik dan fout please help mij.
rongogo Geplaatst: 1 september 2002 Auteur Geplaatst: 1 september 2002 Nou veel ben ik er nog niet wijzer van, ik hoor wel iets over key 11, maar ik weet nog steeds niet 100% of het mogelijk is, en of anderen wel alles doorkrijgen op hun 4300.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen