Gast emmix Geplaatst: 10 juni 2011 Geplaatst: 10 juni 2011 Dag, Vorige maandag een nieuwe fastscan gedaan en sindsdien heb ik geen Now & Next epg meer op BBC-HD. TP:10847 [V]23000 PID:5500/5502/5500 Weet iemand wat ik over 't hoofd zie of verkeerd doe? Gr.Emmix
Moderator ceesv Geplaatst: 10 juni 2011 Moderator Geplaatst: 10 juni 2011 Ik kan je probleem niet reproduceren. Ik heb op de 8000 gewoon now-next EPG op BBC-HD en BBC1-HD. Misschien deze zenders wissen de de fastscan HD lijst nog eens inlezen? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Gast emmix Geplaatst: 11 juni 2011 Geplaatst: 11 juni 2011 Terwijl ik gisteren mijn vraag stelde had ik nog maar 's de fastscan uitgevoerd. Helaas, zelfde resultaat. Maar vandaag, box gewoon aangezet... en BBC-HD heeft weer terug now & next ! Blijkbaar moest die er een nachtje over slapen... Toch bedankt. gr.emmix
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen