hansputters Geplaatst: 30 december 2012 Geplaatst: 30 december 2012 Draait de box op de laaste firmware 99.05.22?
wortellica Geplaatst: 30 december 2012 Geplaatst: 30 december 2012 ik ben heel tevreden met mijn 40 down en 4 up abbo bij xs4all
theparasol Geplaatst: 30 december 2012 Geplaatst: 30 december 2012 Met VDSL beginnen ze altijd op de max en als er wat communicatiefoutjes komen dan gaat stukje bij beetje de snelheid onderuit. En daarnaast doet het VDSL de power op de lijn langzaam onderuit om overspraak tegen te gaan. Beide processen worden parallel uitgevoerd tijdens de eerste periode als je de line in gebruik neemt. Blijkbaar is voor jou en de gezamelijke DSL buurtjes de 28000 de "beste" snelheid.
Tonskidutch Geplaatst: 31 december 2012 Auteur Geplaatst: 31 december 2012 (aangepast) Draait de box op de laaste firmware 99.05.22? uhm de Firmware-Version 99.05.05 maar daar mag het toch niet aan liggen dat heeft de support ook gezien (daar ze in het modem kunnen kijken en er achter) dan had ie dat wel vermeld toch? 31 december 2012 aangepast door Tonskidutch Nothing Compares 2U Jimmy Scott
hansputters Geplaatst: 31 december 2012 Geplaatst: 31 december 2012 Tja, wat stelt support van een provider tegenwoordig nog voor? (maar ik heb geen ervaring met XS4All hóór) Ik weet dat AVM voortdurend aan het sleutelen om de ADSL/VDSL-performance te verbeteren dus waarom niet de laatste firmware ben ik geneigd te zeggen. (AVM-Download-Ftp-server-internationale versie)
Tonskidutch Geplaatst: 31 december 2012 Auteur Geplaatst: 31 december 2012 allah ga dan morgen eens updaten, dan slaapt hier iedereen nog. Nothing Compares 2U Jimmy Scott
hansputters Geplaatst: 31 december 2012 Geplaatst: 31 december 2012 Je kunt e'm ook zelf laten zoeken toch? (system-firmware update...) Instellingen zijn zichtbaar in expert-modus En...we zijn per slot van rekening experts met z'n allen, haha Voorzichtig met vuurwerk
Cobus R Geplaatst: 31 december 2012 Geplaatst: 31 december 2012 er zijn tal van verbetereingen in de laatste fimware 99 05 22 ik zou hem zeker daarop zetten een stuk stabieler met adsl/vdsl De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
Tonskidutch Geplaatst: 31 december 2012 Auteur Geplaatst: 31 december 2012 er zijn tal van verbetereingen in de laatste fimware 99 05 22 ik zou hem zeker daarop zetten een stuk stabieler met adsl/vdsl ik schaam me... had die 99 05 22 er al op (tja je moet ook zoveel onthouden hè) dus daar zit geen verbetering te halen Nothing Compares 2U Jimmy Scott
hansputters Geplaatst: 31 december 2012 Geplaatst: 31 december 2012 (aangepast) Schamen? Waarom in hemelsnaam? Nou, er zit wel een nieuwe AVM-firmware aan te komen (ergens 1e kwartaal 2013) Misschien de doos verder met rust laten en de DLM zijn (haar?) werk laten doen? En mocht er verder niets meer in het vat zitten dan is 28 Mbit toch ook niet iets om je voor te schamen ?!? Ik wil je niet van je geloof brengen maar je kunt bij Telfort veel goedkoper terecht en de bitjes lopen via hetzelfde koper 31 december 2012 aangepast door hansputters
Tonskidutch Geplaatst: 31 december 2012 Auteur Geplaatst: 31 december 2012 (aangepast) ja als ze over hetzelfde koper gaan en dezelfde netwerk leverancier hebben HEB je er niks aan enkel dat ie goedkoper is maar de beloften NIET nakomt ik begrijp het echt wel maar je moet dommer zijn dan de gene die de contracten zelf maakt 31 december 2012 aangepast door Tonskidutch Nothing Compares 2U Jimmy Scott
Tonskidutch Geplaatst: 14 maart 2013 Auteur Geplaatst: 14 maart 2013 pff, twee dagen zonder dsl HOE HOU JE HET VOL? -uiteindelijk een leuke KPN monteur na aanleiding van het ticket bij m'n provider -hier niks te vinden -dan de centrale eens bekijken, zal terug bellen -aha, verbinding zie ik <> let wel 1/4 van de snelheid dat vermeld ik nog even in het gesprek -even kijken zegt de beste man en belt terug uit de centrale, neem eens de dsl uit je modem en nu? wacht 6 minuten, staat de monteur weer voor m'n deur. ja merkwaardig -vraag wat was in de centrale? >antwoord< wilt u niet weten! -schroeft nogmaals de aansluiting hier open. -toch, OOK hier kabelbreuk (nieuw aansnijden nieuw aankoppelen) resultaat maximum DSLAM briljant. Nothing Compares 2U Jimmy Scott
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen