pelouw Geplaatst: 11 juni 2011 Geplaatst: 11 juni 2011 in bezit samsung ue32c8700 schotel 4 lnbs, astra 19.2 werkt correct op samsung tv(met ingebouwde tuner) probleem is dat ik astra 23.5 geen signaal krijg. ik heb de lnb getest op een topfield ontvanger met een andere tv en krijg keurig bijv tv gelderland te zien. als ik de kabel van mijn samsung nu rechtstreeks op de lnb krijg ik nog steeds geen signaal. alle disq geprobeerd (A,B,1,2,3,4). wie heeft een idee hoe ik dit kan oplossen.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 11 juni 2011 Geplaatst: 11 juni 2011 Kennelijk kent je tv de transponders van 23.5E niet. Zou dat kunnen denk je?
Tonskidutch Geplaatst: 11 juni 2011 Geplaatst: 11 juni 2011 kan dit helpen? klik Nothing Compares 2U Jimmy Scott
pelouw Geplaatst: 13 juni 2011 Auteur Geplaatst: 13 juni 2011 ik ben weer iets verder, hoorde dat je disq op B moet zetten. heb ik gedaan toch niets, vervolgens gewoon eentransponder opgezocht en ja in 1 keer signaal. daarna heb ik de kanalen opgezocht en ik heb een aantal zenders oa polen, duits maar helaas niet de nederlandse zenders zoals de regionale en nederlandse hd zenders. dus ik ben een stapje verder maar wat nu?
pelouw Geplaatst: 13 juni 2011 Auteur Geplaatst: 13 juni 2011 bedankt voor je hulp, helaas. ik heb inmiddels weer eentoeoeging gedaan, ik bennl weer een stapje verder
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen