Gast Strandbal Geplaatst: 11 juni 2011 Geplaatst: 11 juni 2011 Ik heb net toevallig een nieuwe tv aangesloten en wil me dreambox aanzetten krijg ik een error melding op me scherm, weet iemand hoe ik dit kan oplossen ? kom niet via netwerk ik de box
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 11 juni 2011 Geplaatst: 11 juni 2011 Een beetje meer informatie zou helpen... * Hoe heb je de box aangesloten op je tv? HDMI? * Wat is de exacte melding? * Welke image draai je op je Dreambox?
Gast Strandbal Geplaatst: 11 juni 2011 Geplaatst: 11 juni 2011 jah HDMI, op het scherm van de dreambox staat nu error, kan niks meer doen ik heb een laptop maar geen nulmodemkabel er stond openpli op
Cobus R Geplaatst: 11 juni 2011 Geplaatst: 11 juni 2011 Is het geen clone box ? want die error heeft met de bootloader te maken. en of de beveiligde simkaart is los gegaan met het verzetten. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
Gast Strandbal Geplaatst: 11 juni 2011 Geplaatst: 11 juni 2011 nee geen clone ! is vanaf het begin gekocht toen hij net uitkwam 2 jaar geleden
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 11 juni 2011 Geplaatst: 11 juni 2011 Wat gebeurt er als je e box uitzet, HDMI ontkoppelt en je tv aansluit met Scart? Doet ie het dan weer wel?
Gast Strandbal Geplaatst: 11 juni 2011 Geplaatst: 11 juni 2011 alles is er en dan zelfs krijg ik een error melding
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 11 juni 2011 Geplaatst: 11 juni 2011 Even recapituleren... Alles werkte, toen heb je nieuwe tv aangesloten op de DVI aansluiting (HDMI op tv) en toen deed ie het niet meer?
Gast Strandbal Geplaatst: 11 juni 2011 Geplaatst: 11 juni 2011 klopt, alleen efe de stroom vanaf gehad, en nu als ik hem aanzet gelijk de error op de oledscherm, zelfs zonder alle kabels aangesloten te hebben
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 11 juni 2011 Geplaatst: 11 juni 2011 Ai, ik denk aan een paar dingen, waarvan de eerste is: probeer opnieuw te flashen en de tweede: misschien een voedingsprobleem.
Gast Strandbal Geplaatst: 11 juni 2011 Geplaatst: 11 juni 2011 flashen lukt niet want hij boot niet eens , en de voeding waar kan ik die krijgen ?
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 11 juni 2011 Geplaatst: 11 juni 2011 Om te kunnen flashen hoeft ie in principe niet te booten, serieel flashen kan zonder dat ie echt opstart.
Gast Strandbal Geplaatst: 11 juni 2011 Geplaatst: 11 juni 2011 welke kabel moet ik hebben ? ik heb een laptop met usb. waar kan ik zo snel mogelijk flashen ?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen