Ga naar inhoud

Code Sony Receiver afstandsbediening

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heeft iemand een lijstje met afstandsbediening codes die voor Sony Receivers gebruikt worden?

In dit geval gaat het om een STR-DA50ES. Ik wil de AUX knop van de bediening van de ET9000 daarop instellen maar krijg de juiste code niet gevonden (staat niet in de manual en niet op de support website van Sony).

Gast Tha Great Mac
Geplaatst:

Hmmmm... Inderdaad, nergens te vinden.

Geplaatst:

In de manual van mijn Philips satelliet ontvanger stond achterin dacht ik wel een lijst waar die genoemd werden (Receiver / Amp). Maar die heb ik net vorige week samen met de ontvanger bij de sloop afgeleverd... In de manual van de ET9000 worden de TV's en DVD spelers wel vermeld, maar ook weer niet de receivers.

Gast Tha Great Mac
Geplaatst:

Dus nu op jacht naar een manual voor je oude Philips sat-ontvanger... Lijkt me de simpelste stap.

Geplaatst:

Die Philips handleiding was online wel makkelijk te vinden, bedankt voor de jaag tip. Codes voor de Sony Amp zijn: 1085, 1185 en 1285. De ET9000 afstandsbediening accepteert echter alleen 3-cijferige codes, dus dan houdt het op.

Kan je in een Dreambox afstandsbediening wel 4 cijfers kwijt voor deze code?

Geplaatst:

Daar heb ik er nog wel een van liggen. Het gaat er wel om dat ik de andere spullen dan ook met die afstandsbediening kan doen, dus ook de ET9000 bedienen. Vind wel dat de mode wisseling bij de Philips afstandsbediening niet echt makkelijk is. Maar ik ga het eens proberen.

Edit: Dan loop ik inderdaad tegen het probleem aan dat ik de ET9000 niet kan bedienen. En het wisselen van mode is een ramp met die AB. De batterijen gaan er weer uit. Toch bedankt voor de tip Sjaak!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen