Nowtv Geplaatst: 11 juni 2011 Geplaatst: 11 juni 2011 Kan het zijn dat na de open PLI update van vandaag er geen EPG meer beschikbaar is. Of is het een extern ander probleem. Het importeren via de pluging levert ook 0 events op.
Tuurtje Geplaatst: 11 juni 2011 Geplaatst: 11 juni 2011 Heb net ook even mijn dreambox herstart en schone epg import gedraaid krijg wel wat binnen maar niet in de buurt van wat ik normaal heb. Heb een eigen channellijst normale import tussen 18.000 - 20.000 Net gedaan en teller stopt op 8.440 dus ergens klopt er iets niet Tuurtje
Nowtv Geplaatst: 11 juni 2011 Auteur Geplaatst: 11 juni 2011 Dan heb je in ieder geval meer als ik. Ik heb helemaal geen epg meer, geen tijdbalken. En 0 events.
Nowtv Geplaatst: 12 juni 2011 Auteur Geplaatst: 12 juni 2011 Dat had ik niet meegekregen. Maar dan is dat dus de reden. Zo zie je maar hoe je gelijk iets mist. Zijn er nog andere mogelijkheden om toch EPG te krijgen ?
Nowtv Geplaatst: 12 juni 2011 Auteur Geplaatst: 12 juni 2011 Vreemd dat de tijd dan ook niet klopt. Ik heb een tijd en datum van 3:30 en als datum zaterdag 1 januari 2000. En ook een reboot veranderd dit niet. Wat hier de reden van is dat weet ik helaas niet. En de oplossing dus ook niet.
EBOR Geplaatst: 12 juni 2011 Geplaatst: 12 juni 2011 Heb al een paar dagen last. Haalt wel heel wat binnen, maar zet het niet door naar de epg. meeste is blanko, de bbc is al meer dan een week pet. Pas als je door de zenders zapt, heb je now/next DM920 Ultra HD; Newnigma, DM800HDse, Oppo-BDP-105EU, Rotel RSP-1576,Rotel RMB 1095, LG UH850V, Monitor Audio Gold 200 4G
Nowtv Geplaatst: 12 juni 2011 Auteur Geplaatst: 12 juni 2011 Stom stom, Had de "config.misc.useTransponderTime=true" nog op false staan. Dit in verband met de diver bug van DMM. Deze na een init 4 weer op true gezet En een init 3 gedaan, en voila de tijd en datum kloppen weer. Zo zie je maar dat een workaround soms weer andere problemen oplevert.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen