dtslife Geplaatst: 11 juni 2011 Geplaatst: 11 juni 2011 hallo geachte mede sat4all leden ik ben op zoek naar wat info voor het in werking krijgen van een vu+ dou,een dm 800 met een visiosat schotel met 4 koppen,wat heb ik nodig aan lnb,s etc zodat ik ook kan opnemen met de vu ??? ik heb al rond gekeken,maar kan niet echt iets concreets vinden. bvd dtslife
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 11 juni 2011 Geplaatst: 11 juni 2011 Heb je nog geen installatie en wil je weten wat je moet aanschaffen?
dtslife Geplaatst: 11 juni 2011 Auteur Geplaatst: 11 juni 2011 ja ik heb de dreambox al en net een vu+ dou aangeschaft(die komt ter vervanging van een dm7020 se,en de schotel heb ik ook,maar zoek naar info voor het aansluiten etc.en wat wijsheid . beter eerst ff rond vragen hier dan het verkeerde aan te schaffen.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 11 juni 2011 Geplaatst: 11 juni 2011 Origineel bericht van: columbo Gewoon 4 Twin LNB's en 2 Switches. Bijna goed... TS spreekt over een Vu+ Duo en een DM800, dat zijn dus 3 aansluitingen. 4 Quad LNB's en 3 4/1 DiSecq switches.
dtslife Geplaatst: 11 juni 2011 Auteur Geplaatst: 11 juni 2011 ok dus de vu+ dou moet ik op iedere lnb ingang een switch zetten als ik het goed begrijp????
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 11 juni 2011 Geplaatst: 11 juni 2011 Ja, de Vu+ Duo heeft twee tuners, om die goed te kunnen gebruiken die je die dus allebei aan te sluiten. Per tuner een coax-kabel naar een switch en dan 4 coaxjes naar de LNB's.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 11 juni 2011 Geplaatst: 11 juni 2011 Heb je toevallig een G4 van Visiosat? Kijk dan ook even hier: Klik Zo krijg je een beetje een idee van hoe dat eruit gaat zien. In betreffend geval zou ik je ook aanraden dezelfde LNB's te gebruiken (Alps Quad LNB's).
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen