Soulman Geplaatst: 11 juni 2011 Geplaatst: 11 juni 2011 Ik heb een el. tandenborstel uit elkaar gehaald om de accu te vernieuwen. Nu zit in de onderzijde van het huis een spoeltje, Deze heeft 4 dunne aders. Daarvan heb ik er 1 gebroken. Deze wil ik weer verlengen door ze op de breuk te solderen. De 4 aders liggen gewoon open tegen elkaar aan. Vandaar dat ik me afvraag of daar nog een isolatie op zit, die ik niet zie, of dat er een "kortsluiting" mag optreden. Iemand die dit weet? Er is eventueel een site te vinden van zo'n replacement via sleutel: "bekend duits merk borstel" battery 3728. De url van blinkenbyte. Nokia Dboxen Sportster Neutrino, DM800 Oozoon in flash, Verschillende Gemini's en Newnigma op USB, DM800SE met Pli 88cm Triax, vaste twin opstelling, A1 A2 A3 HB
z80 Geplaatst: 11 juni 2011 Geplaatst: 11 juni 2011 op de draden zit schellak, dit zorgt voor de isolatie. als je de gebroken draad wil gaan solderen zul je eerst een klein stukje "schoon" moeten schuren. isoleren kan dan met krimpkous. of als het goedkoop moet met oude wat ingedikte nagellak.
Soulman Geplaatst: 11 juni 2011 Auteur Geplaatst: 11 juni 2011 zal de hitte van de bout die lak ook wegbranden? (ik heb het natuurlijk al aan elkaar zitten, en stel na gedane arbeid pas de vraag hier....) Nokia Dboxen Sportster Neutrino, DM800 Oozoon in flash, Verschillende Gemini's en Newnigma op USB, DM800SE met Pli 88cm Triax, vaste twin opstelling, A1 A2 A3 HB
kapoentje Geplaatst: 12 juni 2011 Geplaatst: 12 juni 2011 http://www.youtube.com/results?search_qu...;oq=braun+tooth
Soulman Geplaatst: 12 juni 2011 Auteur Geplaatst: 12 juni 2011 Die draad is zo dun en kwetsbaar. Ik hoop voor nu dat het goed is gegaan en wacht op de batterijzending. Als die er weer in zit kan ik testen of ie het doet. Bij het insolderen van de batterij is er ook een redelijk risico dat zo'n draad breekt. Als ie het niet doet, dan zal ik jullie tips in praktijk proberen te brengen. Nokia Dboxen Sportster Neutrino, DM800 Oozoon in flash, Verschillende Gemini's en Newnigma op USB, DM800SE met Pli 88cm Triax, vaste twin opstelling, A1 A2 A3 HB
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen