vlaeken Geplaatst: 12 juni 2011 Geplaatst: 12 juni 2011 Beste forum leden; kan iemand mij helpen met de volgende problemen. hoe kan ik tijdens het kijken van een zender, wisselen van tuner(tuner 1 naar tuner 2 of omgekeerd),mijn antenne ingangen zijn gescheiden, ik kan niet opnemen op een ander TP , ik weet niet als de zenders beschikbaar zijn op tuner 2,ook vind ik zenders kopieren tuner 1 naar tuner 2 niet meer terug in de menu instellingen,voor alle duidelijkheid in het menu zender zoeken heb ik op beide tuners voldoende ontvangst,nochthans luk het mij niet een fastscan op tuner2 uit te voeren over dit alles is niets terug te vinden in de handleiding(of zie ik er over) graag dringende hulp,want ik zit echt in de problemen ,misschien kan het ook zijn dat tuner 2 niet werkt? Topfield 7710 Technomate Wavefrontiere T90 Rebox RE8500-Xtrent ET900
De_Perre Geplaatst: 12 juni 2011 Geplaatst: 12 juni 2011 wisselen tussen tuner: op OK duwen, en dan vervolgens met rode knop tot je bovenin aan Tuner zit. Dan kan je met de pijltjes toetsen Beide, Tuner 1 of Tuner 2 kiezen. Kopieren van tuner 1 naar tuner 2: OK toets indrukken, en vervolgens blauwe knopje gebruiken en in dit menu'tje zit ergens de keuze om te kopieren van 1 naar 2 of van 2 naar 1. Indien de tuners op gescheiden staan kan je in zenders zoeken, door pijltje links/rechts te gebruiken kiezen tussen de tuner. Indien deze mogelijkheid er niet is, toch beter even de instelling goed zetten... [Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x] [TVV Basic+] - [CD TopHD]Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen