Gast Pinomans Geplaatst: 12 juni 2011 Geplaatst: 12 juni 2011 Als er een nieuwe image op de 7025 is gezet en een tijdje prima en foutloos werkt heb ik de volgende problemen die telkens weer terugkomen. Ben je in het overzicht van je opnames en ik druk een keer op de AB om een opname naar onderen te gaan de DM begint dan door het hele overzicht naar beneden te scrollen totdat die op het oudste punt is en niet verder kan. Als je naar de TTmode gaat blijft die telkens door heel de TT pagina springen, je ziet dan alles achter elkaar geactiveerd worden. Het is hetzelfe effect al je op een bepaalde toets van een toestenbord drukt en die ingedrukt houdt. Aan de image ligt het niet, het treedt op een gegeven moment op bij PLI 1 en 2, Gemini 4.7 versie en nu weer bij de nieuwste NewNigma versie. Herstarten van de DM lost tijdelijk het probleem op waarna het weer terugkomt. Verschillende AB's geprobeerd wat niet uitmaakt. Iemand een idee wat dit kan zijn? Ik heb ook een DM8000 waar ik dit probleem niet heb.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 12 juni 2011 Geplaatst: 12 juni 2011 Ik zou inderdaad in eerste instantie denken aan de AB, maar dat is het volgens jou niet. Ik draai Gemini 4.70 op een 7025+ en heb dat probleem nog nooit gehad.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen