Gast jabee Geplaatst: 12 juni 2011 Geplaatst: 12 juni 2011 er is een nieuwe test firmware uit heb hem getest en werkt goed heel stabiel geen vastlopers. voor die gene die intresse hebben graag via pm ivm regels weet ik niet of ik deze hier mag posten. gr jdb
Beheerder Michel Geplaatst: 12 juni 2011 Beheerder Geplaatst: 12 juni 2011 Dat zou je anders prima moeten weten. Links naar winkels en dergelijke mogen niet, maar een link naar de download pagina van een fabrikant moet gewoon kunnen. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Smurf Geplaatst: 13 juni 2011 Geplaatst: 13 juni 2011 kun je eens testen of de ontvanger reboot op een kanaal van CanalDigitaal dat je volgens je kaart niet mag zien? Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3
Gast jabee Geplaatst: 14 juni 2011 Geplaatst: 14 juni 2011 hallo smurf nee hij gaat niet in de reboot op canaldigitaal. werkt echt super teminste op mijn box wel.
Gast Satfandreamer Geplaatst: 14 juni 2011 Geplaatst: 14 juni 2011 Origineel bericht van: jabee werkt echt super teminste op mijn box wel. Heb je ook beeld via de HDMI kabel ??
Smurf Geplaatst: 15 juni 2011 Geplaatst: 15 juni 2011 op mijn 2e kaart boot hij bij mij op ngc (die ik niet mag zien) bovendien op vrijwel ieder gecodeerd kanaal als de kaart er in zit (deze test software op een S9) Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen