Roelie1 Geplaatst: 12 juni 2011 Geplaatst: 12 juni 2011 Goedemiddag, Tot op heden keken we steeds naar astra 1 en hotbird (bisat schotel). Nu zou ik willen gaan voor astra 1 en astra 3. Gebruikte (twin) lnb's : inverto (silver tech). Ondanks dat ik volgens de satellietboer hiervoor geen andere houder nodig zou hebben heb ik de indruk dat het met de huidige houder kantje boordje zal zijn. Iemand raad ? txs Roelie
satencom Geplaatst: 12 juni 2011 Geplaatst: 12 juni 2011 Je kunt het beste, het eerst proberen ,dan weet je of het kan Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Golfdiesel Geplaatst: 12 juni 2011 Geplaatst: 12 juni 2011 Ik heb een Visiosat Bisat. Om Astra 1,2 en 3 te kunnen ontvangen heb ik voor de middelste LNB (Astra 3) een smallere LNB moeten kopen. 3x een Inverto Silvertech gaat niet passen. Ik heb overigens de Bisat G3C uitvoering. Xtrend ET9500 - OpenPLi powered
RVP Geplaatst: 12 juni 2011 Geplaatst: 12 juni 2011 Verander van satboer, want je hebt WEL een andere houder nodig.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen