Gast Henri Aalten Geplaatst: 12 juni 2011 Geplaatst: 12 juni 2011 Op mijn computer Windows 7 64 bit, heb ik Itunes update gedaan, en is nu niet meer in het Nederlands, Hoe krijg ik die weer in het Nederlands?
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 12 juni 2011 Geplaatst: 12 juni 2011 Bewerken - Voorkeuren - Algemeen - Taal ... en dan in het engels natuurlijk... Edit - Options - ....
Tonskidutch Geplaatst: 12 juni 2011 Geplaatst: 12 juni 2011 w7 64 bits deinstalleren, de pC onder de douche zetten en goed schrobben, de phöne om te drogen gebruiken en je landsinstellingen aanpassen in Itunes. ciao geintje.............! dat kan enkel als er een discrepantie is in de OS taal / keyboard / taalinstellingen en of die update al internationaal zover was dat de taal bibliotheken er voor bestaan. ciao True North Rebekka Bakken
Gast Henri Aalten Geplaatst: 12 juni 2011 Geplaatst: 12 juni 2011 Voor de rest is mijn PC in het Nederlands. Ik heb nooit Engels gehad op school, ken alleen de woorden yes, en no. Meer niet !!! Dus als het kan, in het Nederlands.
Tonskidutch Geplaatst: 12 juni 2011 Geplaatst: 12 juni 2011 ja vroeg ik al.... welke versie betreft het... is die gloednieuw? vaak zijn de versies uit maar de vertaal / taal / hulpbestanden nog niet op orde of tijdig mee geleverd. zul je echt even moeten speuren welke versie je nu hebt (terwijl meestal de menu's op knopdruk hetzelfde zijn gebleven) dus druk je zoals Tha Great Mac schreef options was het dezelfde knop in het nederlands, opties ciao True North Rebekka Bakken
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 12 juni 2011 Geplaatst: 12 juni 2011 Yep, ook hier iTunes op W7 (Ultimate 64bit) en gewoon in het NL, terwijl ik naar voorkeur de rest in het engels heb.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 12 juni 2011 Geplaatst: 12 juni 2011 Origineel bericht van: Tonskidutch ja vroeg ik al.... welke versie betreft het... is die gloednieuw? vaak zijn de versies uit maar de vertaal / taal / hulpbestanden nog niet op orde of tijdig mee geleverd. zul je echt even moeten speuren welke versie je nu hebt (terwijl meestal de menu's op knopdruk hetzelfde zijn gebleven) dus druk je zoals Tha Great Mac schreef options was het dezelfde knop in het nederlands, opties ciao Versie 10.3.1.55
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 12 juni 2011 Geplaatst: 12 juni 2011 Ik heb 10.2.2.12, welke nog niet heeft gevraagd om een update. Hmmmm....
Gast Henri Aalten Geplaatst: 12 juni 2011 Geplaatst: 12 juni 2011 Raar dat een update in eens in het Engels komt. Mijn computer gaf aan update beschikbaar, en heb die maar geinstalleerd maar helaas Engels.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 12 juni 2011 Geplaatst: 12 juni 2011 Heb je nu al geprobeerd de taal aan te passen?
Gast Henri Aalten Geplaatst: 12 juni 2011 Geplaatst: 12 juni 2011 Nee heb het nog niet kunnen vinden, kijk morgen verder, laat het dan weten
Kowalski Geplaatst: 12 juni 2011 Geplaatst: 12 juni 2011 iTunes even deïnstalleren en direct erna weer installeren lost dit probleem op (ook al een paar keer meegemaakt). Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E
Gast Henri Aalten Geplaatst: 13 juni 2011 Geplaatst: 13 juni 2011 Origineel bericht van: Frank67 iTunes even deïnstalleren en direct erna weer installeren lost dit probleem op (ook al een paar keer meegemaakt). Is de oplossing. Bedankt
lock Geplaatst: 13 juni 2011 Geplaatst: 13 juni 2011 Origineel bericht van: Henri Aalten Is de oplossing. Bedankt Totdat de update weer langs komt..... "That's another fine mess you've got me into"
Gast Henri Aalten Geplaatst: 13 juni 2011 Geplaatst: 13 juni 2011 Origineel bericht van: lock Origineel bericht van: Henri Aalten Is de oplossing. Bedankt Totdat de update weer langs komt..... Dat zie ik dan wel weer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen