Ga naar inhoud


Sat4all layout aangepast?


pirrewit

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Michel
Citaat:
Ik werk met IE7 en XP home


Daar heb je t al.

XP home is ok, maar IE7 is een hele slechte, een een hele oude, maar vooral hele lekke (onveilige) browser.

Je kunt gewoon gratis naar 8 en met IE8 werkt het prima.

Mvg,

Michel


Het werkt hier ook goed op Internet explorer 5.0 16 bits (ik ben aan het kloten met een zeer oude pc)
MVG. Gerard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

 

-George Bernard Shaw

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 80
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Hellum
Origineel bericht van: Michel
Citaat:
Ik werk met IE7 en XP home


Daar heb je t al.

XP home is ok, maar IE7 is een hele slechte, een een hele oude, maar vooral hele lekke (onveilige) browser.

Je kunt gewoon gratis naar 8 en met IE8 werkt het prima.

Mvg,

Michel


Het werkt hier ook goed op Internet explorer 5.0 16 bits (ik ben aan het kloten met een zeer oude pc)
MVG. Gerard


Toch wel zandzakken er omheen als extra security hè wink

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hels
@Sjattuh

(Even een kleine zijsprong van originele topic)

Leg het mij dan maar eens uit ...
Volgens mij heeft HTML (5) te maken met de browser en niet met het onderliggende OS. Waarom zou met een tegen die tijd recente browser van bv. Firefox, Opera of Chrome een probleem krijgen als ik als OS XP heb?


XP ondersteund IE9 niet.

Kwestie van tijd voordat ook Opera, FF en Chrome stoppen hun IE's beschikbaar te houden voor XP. Waarom zou je geld stoppen in iets wat niet meer verder ontwikkeld wordt?

De enige reden waarom ze nu nog werken op deze browsers is omdat XP nog vrij veel gebruikt wordt. Maar ook dit is een kwestie van tijd. Volgend najaar komt waarschijnlijk Win8 uit.

Dan maar bidden dat ze ook met een 128bits CPU komen.

En daarom zal het niet meer werken, alles gaat verder en alles loopt door. Als je blijft hangen bij zulke oude software krijg je gegarandeerd problemen. En dan heb ik het nog niet eens over veiligheid.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjattuh
Origineel bericht van: hels
@Sjattuh

(Even een kleine zijsprong van originele topic)

Leg het mij dan maar eens uit ...
Volgens mij heeft HTML (5) te maken met de browser en niet met het onderliggende OS. Waarom zou met een tegen die tijd recente browser van bv. Firefox, Opera of Chrome een probleem krijgen als ik als OS XP heb?


XP ondersteund IE9 niet.

Kwestie van tijd voordat ook Opera, FF en Chrome stoppen hun IE's beschikbaar te houden voor XP. Waarom zou je geld stoppen in iets wat niet meer verder ontwikkeld wordt?

De enige reden waarom ze nu nog werken op deze browsers is omdat XP nog vrij veel gebruikt wordt. Maar ook dit is een kwestie van tijd. Volgend najaar komt waarschijnlijk Win8 uit.

Dan maar bidden dat ze ook met een 128bits CPU komen.

En daarom zal het niet meer werken, alles gaat verder en alles loopt door. Als je blijft hangen bij zulke oude software krijg je gegarandeerd problemen. En dan heb ik het nog niet eens over veiligheid.


Maar dat is ook de hele PC wedloop.
Xp komt uit iedereen moet aan een nieuwe computer want die oude voldoet niet meer.
Vista komt uit, weer iedereen een nieuwe PC want bla bla PC voldoet niet meer.
Windows 7 komt uit het zelfde verhaal.
Windows 8 komt uit en iedereen moet een een 128 bits PC haha

Voor huis tuin en keuken gebruik heb je het allemaal niet nodig.
In pak weg 12 jaar (Xp bestaat 10 jaar en volgend jaar komt Windows 8 uit)4 nieuwe PC`S kopen.

Ze doen maar hoor maar iedereen laat zich gek maken.

grtz Mario

Link naar reactie
Delen op andere sites

@sjattuh, als ik het goed heb ondersteund opera zelfs nog Windows 95, Firefox nog steeds Windows 2000 en google Chrome (niet officieel) ook.

 

verder kun je tegenwoordig nog best met een pentium 4 ht werken, zelfs met windows 7 (of beter is linux) De meeste mensen hebben gewoon niet door dat je windows ook kunt upgraden zonder dat je een nieuwe pc hoeft te kopen, elke pc geleverd met Vista kan makkelijk 7 aan. (ik heb dan ook makkelijk praten, door mijn opleiding heb ik toegang tot msdnaa)

 

MVG. Gerard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

 

-George Bernard Shaw

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat nu een hele andere discussie worden welke maar 1 antwoord heeft.

 

Het hangt er van af wat je met je PC wilt doen.

 

Wil je een beetje mee blijven doen dan moet je upgraden. Wil je af en toe een briefje tiepen en een mailtje sturen dan boeit het allemaal niet zo.

 

Maar waar het om ging is dat mensen klagen dat er dingen op het forum niet werken/niet goed eruit zien terwijl ze met verouderde systemen werken. Zich er aan vastklampen en er straks alleen maar meer problemen zich zullen voordoen.

 

Sat4All gaat mee met de ontwikkelingen, sommige mensen niet maar willen toch hier blijven lezen. Dan krijg je problemen.

 

Het is allemaal slechts een kwestie van tijd en dan kun je buigen of barsten.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Dat mag je vinden, maar als er dingen toegevoegd worden aan verouderde board software en het werkt ineens slechter moeten wij ons systeem dan vernieuwen.?
Sinds wanneer moet het de andere kant op zijn? Dus dat de forum eigenaar/beheerder zich moet aanpassen aan de gebruiker's software/hardware?

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
Origineel bericht van: Sjaak(k)

Dat mag je vinden, maar als er dingen toegevoegd worden aan verouderde board software en het werkt ineens slechter moeten wij ons systeem dan vernieuwen.?
De te verwachten problemen die jij schetst daar heb ik nog geen last van gehad. Als ik hoor van Michel hoe hij met verschillende systemen wostelt omdat goed werkend te krijgen, dan denk ik er niet over om nu iets te gaan upgraden wink


Maak je borst maar vast nat want de nieuwe software wordt afgestemd op moderne browsers.

Als iets met oude(re) browsers niet meer goed werkt, gaan we kijken of we er misschien wat aan kunnen doen, maar dat krijgt geen enkele prioriteit.

Wie met computers werkt, moet zorgen dat hij redelijkerwijs met de tijd mee gaat.

Hoogbejaarde browsers als IE5 (11 jaar oud) en IE6 (8 jaar oud) gebruiken kan echt niet meer en daar doet we dus niets meer aan. Als je zo'n dinosaurus browser toch wilt gebruiken, moet je alle ongemakken van dien op diverse websites maar voor lief nemen.

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wel, ik ben uw bericht hier op mijn werk aan het lezen op IE 6.0.2900

ik kan mijn werkgever hier moeilijk gaan vragen om de browser software te updaten om verder op het sat4all forum te kunnen meelezen ........

er zijn nog veel bedrijven die in XP met IE6 werken, of je dit nu leuk vindt of niet.

nu gaat men hier in de loop van volgend jaar wel alles upgraden naar windows7, dus dan zijn we weer up-to-date voor een tijdje. En ik neem aan dat ik niet de enige zal zijn die zich in deze situatie bevindt.

(bij mij thuis staat alles wel al op IE8 uiteraard).

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac
Origineel bericht van: Jean-Claude
ik kan mijn werkgever hier moeilijk gaan vragen om de browser software te updaten om verder op het sat4all forum te kunnen meelezen ........

Tuurlijk wel, iedere werkgever heeft belang bij tevreden werknemers, die van jou ook.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
Origineel bericht van: Jean-Claude
wel, ik ben uw bericht hier op mijn werk aan het lezen op IE 6.0.2900
ik kan mijn werkgever hier moeilijk gaan vragen om de browser software te updaten om verder op het sat4all forum te kunnen meelezen ........
er zijn nog veel bedrijven die in XP met IE6 werken, of je dit nu leuk vindt of niet.
nu gaat men hier in de loop van volgend jaar wel alles upgraden naar windows7, dus dan zijn we weer up-to-date voor een tijdje. En ik neem aan dat ik niet de enige zal zijn die zich in deze situatie bevindt.
(bij mij thuis staat alles wel al op IE8 uiteraard).


Dat is dan een werkgever die op de verkeerde punten aan het bezuinigen is.

De meeste recente browser voor XP is IE8, maar voor IE6 komen geen security patches meer uit en is dus per definitie onveilig.

Zelfs Microsoft adviseert bedrijven dringend geen gebruik meer te maken van versie 6.

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jean-Claude

ik kan mijn werkgever hier moeilijk gaan vragen om de browser software te updaten om verder op het sat4all forum te kunnen meelezen ........

Moet jij niet werken dan?

Origineel bericht van: Jean-Claude

(bij mij thuis staat alles wel al op IE8 uiteraard).


Die eigenlijk ook al verouderd is want we hebben al weer een tijdje IE9 als je windows 7 hebt.

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac
Origineel bericht van: Puch
Origineel bericht van: Jean-Claude

ik kan mijn werkgever hier moeilijk gaan vragen om de browser software te updaten om verder op het sat4all forum te kunnen meelezen ........

Moet jij niet werken dan?

Iedereen bezoekt toch wel eens een web-pagina op zijn werk, die niet direct werk-gerelateerd is?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...