Ga naar inhoud

Programmeren Pic card

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste,<P>Het lukt mij niet de piccaard 16f84A / 24c16B<BR>te programmeren. Bij het laden van de EE-prom gaat het steeds fout.<P>Programmer V20<P>Het is me eem keer gelukt maar dat is een dag geleden. Ik ben de hele dag al bezig.<P>Help me Kees<BR> confused.gif" border="0

Geplaatst:

Ik ben niet bekend met de programmer maar probeer een antwoord te geven.<P><BR>Er zijn 3 stappen.<P>1). Laad eerst een loader (er zijn meerdere versies!!) in de PIC (16F84) <P>2). dan de keys in de eeprom (24lc16 of hoger<P>3). als laatste vervang je de loader in de PIC met de de pic-file (16F84).

Geplaatst:

Hoi kees,<BR>Wat voor programmer gebruik je en wat voor kaart heb je je moet even wat meer info geven....<P><BR>gr sandman

Geplaatst:

Ik neem aan dat je de vp20 bedoeld.<BR>Probeer het programma chipcat eens,je hebt hierbij geen loader nodig deze zit al in chipcat.<P>De juiste filetjes openen en op programmeren drukken.<P>Schakelaar op de vp20:naar boven is de phoenix stand en is voor de eeprom.<BR>succes.

compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.

Geplaatst:

Ik ben er inmiddels achter. ik heb een kaart met 8 pootjes. Moet 2 pootjes afplakken, dan gaat het goed.<P>Allemaal bedankt voor de info<P><BR>Kees frown.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.