Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een zakelijke telefoon waarmee je alleen kunt bellen, omdat ik behoefte heb aan mobiel internet een iPhone met privé abonnement gekocht.

Nu heb ik het liefst alles in één toestel dus wil ik het 06 nr van de zakelijke telefoon doorschakelen naar het privé toestel.

Hoe zit het dan met de kosten?

En hoe zit dat wanneer in België ben?

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Gast Tha Great Mac
Geplaatst:

Zakelijk gebeld worden: kosten voor doorsturen naar je privé op zakelijk abonnement.

Zakelijk bellen: met je zakelijke telefoon (natuurlijk)

Zakelijk gebeld worden buiten NL: doorstuurkosten op je zakelijke en buitenland kosten op je privé.

Geplaatst:

Maar als iemand mijn zakelijke nummer belt en dat nummer is doorgeschakeld naar mijn privé 06 nummer, dan betaal ik toch het verkeer tussen mijn zakelijke telefoon en mijn privé telefoon?

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Geplaatst:

en de laatste telefoon nof ff doorschakelen naar de weekend telefoon dan is er nog n kostenposje bij crazy

8000hd, 800se hd pvr,800hd pvr,7020se,7000s 2 * philips plus n pccard. 1 triax met duolnb.2 flatscreens

Geplaatst:
Origineel bericht van: schapi
en de laatste telefoon nof ff doorschakelen naar de weekend telefoon dan is er nog n kostenposje bij crazy

Not funny.....

ik stel gewoon een serieuze vraag.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Geplaatst:
Origineel bericht van: Neptunus
Maar als iemand mijn zakelijke nummer belt en dat nummer is doorgeschakeld naar mijn privé 06 nummer, dan betaal ik toch het verkeer tussen mijn zakelijke telefoon en mijn privé telefoon?

Kan iemand hier nog duidelijkheid over geven?

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Geplaatst:

Het antwoord daarop is: Ja. De kosten van doorgeschakeld toestel tot bestemmming zijn dan voor jou, zoals Tha Great Mac ook al aangaf.

Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E

Geplaatst:
Origineel bericht van: Frank67

Het antwoord daarop is: Ja. De kosten van doorgeschakeld toestel tot bestemmming zijn dan voor jou, zoals Tha Great Mac ook al aangaf.

Is me toch nog niet helemaal duidelijk, The Great Mac geeft namelijk aan dat als ik in Nederland wordt gebeld dan zijn de kosten voor rekening van het zakelijk abonnement, wordt ik echter vanuit het buitenland gebeld, dan worden de kosten van de zakelijk naar de privé telefoon doorberekend naar de privé telefoon, toch?

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Geplaatst:

Volgens mij zit het zo: de kosten van het doorschakelen van de zakelijke naar de privé telefoon komen (altijd) voor rekening van de zakelijke telefoon.

Bovendien, als de privé telefoon zich in het buitenland bevindt, komen daar EXTRA kosten voor gebeld worden in het buitenland bovenop, maar dan op de rekening van de privé telefoon.

Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen