lala65 Geplaatst: 12 juni 2011 Geplaatst: 12 juni 2011 Ik zit met het volgende probleem met mij Azbox HD+ Ik heb in mijn box 2 dvb-S tuners en ik heb 2 schotels waarbij 1 op de Astra 1 heb staan en de andere op Astra 3 heb staan. Hoe configureer ik dit nu in mijn Azbox ik heb hem nu op seperate staan en in tuner 1 op de astra 1 en tuner 2 op de astra 3 staan. Maar nu heb ik maar op 1 sat beeld?? Wat doe ik verkeerd! Al vast zeer bedankt voor jullie reakties Jeroen
rinlin Geplaatst: 13 juni 2011 Geplaatst: 13 juni 2011 Hoi, Ik kan deze situatie hier niet reproduceren, maar ik zou je aanraden om op beide schotels een dubbele kop te zetten en een switch te gebruiken, of op 1 schotel een twin lnb van Canal Digitaal te plaatsen. Je hebt dan op beide tuners een signaal van Astra 1 en Astra 3. Zo kun je de twin functies van de AZbox ook echt gebruiken. Nu gebruik je de AZbox als een dure switch. Groetjes, Rinus 2 * DM800 HD SE, 3 * AZbox (Elite, Premium+ en ME) 1 * 88CM met 4 LNB's en 1 * T90 met 10 LNB's
keessie100 Geplaatst: 5 juli 2011 Geplaatst: 5 juli 2011 Als het twin lnb's zijn zou ik er een gewone diseq tussen zetten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen