Ga naar inhoud


Vraagje over een power back up voor een projector.


Gast hagar

Aanbevolen berichten

We hebben de laatste tijd last van stroom onderbrekingen en als ik de projector gebruik kan de lamp door een onderbreking kapot gaan.

Dus zoek een power back up maar weet niet echt hoe krachtig deze moet zijn. Mijn projector ( optoma HD200X ) gebruikt volgens de specs van de fabrikant 220W max. Is dan een back up van 600VA/300W voldoende om de projector normal uit te zetten met de nodige koelingtijd?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb er gisteren een gehaald (netway 820va) en deze de hele nacht opgeladen, vanmorgen heb ik hem getest met een kleine halogeen tafellamp maar ik ben er niet tevreden over. Als ik de ups uit de stroom trek dan hoor je een klik en dan gaat de halogeen lamp even uit, het is een fractie maar ik denk dat dit niet goed is voor de lamp van de projector.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een goede UPS voedt de apparaten vanuit de accu en laadt de accu vanaf de 220 kant op en heeft niet het probleem dat jij beschrijft.

Regards,

SnijdeA.

 

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

 

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hagar,ik denk niet dat dat die 1`sec vertaging veel uit maakt voor de levensduur van de lamp,daar het om de koeling gaat,deze moet dus een geruime tijd,ook na dat hij uitgeshakeld is door koelen,tot dat hij koud genoeg is,het beste kun je dit even navragen bij de Tech.Dienst vd Importeur van de Beamer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb die gebelt en die zeggen dat ze dit niet hebben getest en dus geen antwoord hierover kunnen geven maar hij dacht dat het geen kwaad kon en ik het maar moest proberen...maar als het fout gaat krijg ik geen nieuwe lamp van hun.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...