martjeB Geplaatst: 13 juni 2011 Geplaatst: 13 juni 2011 Voor mijn casemod 800HD project zoek ik een bandkabel. Deze gaat vanaf het moederboard naar het display. Ik heb hier wel verschillende IDE kabels liggen maar de maatvoering is afwijkend. Ik zoek een draadafstand van 1mm. Bij een PC is het 1,27mm? Heeft iemand nog een stukkie over of kan mij vertellen waar ik deze kabel kan kopen of uit kan slopen? Evt kan ik ook 2 smallere kabels naast elkaar gebruiken. Ik moet zo'n 50cm overbruggen Gtz. Martje B
rudolfdebeer Geplaatst: 27 juni 2011 Geplaatst: 27 juni 2011 je hebt metrische en yankee pitch (steek) In de google intikken van pitch 1.0 mm flat cable helpt je aardig op weg. Zakelijk koop ik meestal bij Farnell of RSOnline. Maar er zijn meerdere aanbieders. Let op dat de connectors zelfde pitch hebben. Geen flatcables rechtstreeks aan PCB's solderen. Kom je niet op gewenste aantal polen uit dan afhankelijk van kwaliteit op juiste breedte afscheuren...... Succes Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen