laco Geplaatst: 13 juni 2011 Geplaatst: 13 juni 2011 ik heb een western digital hd gemonteerd in de dreambox 8000 met gemini 5.1 ben toen de fout in gegaan met bestand toe wijzen ,staat nu ergens in de mount probleem op de afstandbediening knop video zie je opgenomen bestanden /hdd/movie maar geen films ,ga ik naar mediaspeler in menu dan kom ik al bladerend mijn map van de hard disk tegen en kan ik mijn film afspelen,hoe kan ik nu de films onder de knop /hdd/movie krijgen
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 13 juni 2011 Geplaatst: 13 juni 2011 Je moet je opname-pad wijzigen, dat zit ergens in het menu.
laco Geplaatst: 13 juni 2011 Auteur Geplaatst: 13 juni 2011 thx voor antwoord ,dat is nu juist het probleem,waar zit dat.denk toch eerder dat het met dcc oid moet ivm toewijzen bestanden
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 13 juni 2011 Geplaatst: 13 juni 2011 Nu neemt ie toch op op een andere locatie???
laco Geplaatst: 13 juni 2011 Auteur Geplaatst: 13 juni 2011 jaja hij neemt op ,al bladerend kom ik in de mediaspeler in het juiste bestand thx
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 13 juni 2011 Geplaatst: 13 juni 2011 Dan moet je dus even het opname-pad aanpassen naar /hdd/movie. Als je een timer aanmaakt, kun je die locatie zetten. De default kan in [Menu] - [instellingen] - [systeem] - [Recording paths]
laco Geplaatst: 13 juni 2011 Auteur Geplaatst: 13 juni 2011 ik ga het proberen .blijft het dan aldoor de juiste pad? je hoor het zo
laco Geplaatst: 13 juni 2011 Auteur Geplaatst: 13 juni 2011 kan de timer opname pad inderdaad naar hdd/movie krijgen maar dan komt het probleem weer ,heeeel weinig opnme ruimte want dat is niet mijn hard disk ,gek van mijn hard disk moet dus simpelgezegd de map hdd/movie zijn gr laco
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 13 juni 2011 Geplaatst: 13 juni 2011 Je kan het ook elders naartoe laten wijzen, mits je dat middels je menu doet, zal daar altijd worden opgenomen en vind je de opnames ook standaard daar terug.
laco Geplaatst: 13 juni 2011 Auteur Geplaatst: 13 juni 2011 thx voor antwoord het kan inderdaad ,had alleen mooi geweest als ik ze onder de video knop had gevonden thx
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 13 juni 2011 Geplaatst: 13 juni 2011 Als je via het menu de standaard locatie instelt, dan vind je de opnames via de video-knop automatisch terug.
laco Geplaatst: 13 juni 2011 Auteur Geplaatst: 13 juni 2011 wederom thx ga het morgen proberen,geef het bijna op ha hoop dat je me goed geholpen heb
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 13 juni 2011 Geplaatst: 13 juni 2011 Sommige dingen zijn heel simpel a;ls je het weet
laco Geplaatst: 14 juni 2011 Auteur Geplaatst: 14 juni 2011 zo blij,het is gelukt via timer lijst voorkeur en recordingspad het een en ander goed gezet draait als een trein nogmaals thx
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 15 juni 2011 Geplaatst: 15 juni 2011 Dank je wel voor die melding, we horen altijd graag of het gelukt is of niet. Succes!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen