waveman Geplaatst: 14 juni 2011 Geplaatst: 14 juni 2011 Kan iemand mij helpen met de volgorde om de zenders waarop SBS6 nu zit handmatig toe te voegen op een showbox s500 pvr platinum, en is het zo dat deze ontvanger niet de CD kaart update ?
Hellum Geplaatst: 14 juni 2011 Geplaatst: 14 juni 2011 de kaart update wel gewoon, seca 3 werkte toen ik deze box installeerde niet direct maar na een firmware update wel, dus geen probleem. Het is me alleen niet gelukt om de zenders op een goede volgorde te zetten. (heb dat ding bij buren geinstalleerd) MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
waveman Geplaatst: 14 juni 2011 Auteur Geplaatst: 14 juni 2011 Ook ik moet voor m' n buren zo' n ding plaatsen, alleen hij is het boekje uit duitsland vergeten. Het enige nog ontbrekende is Net5 en SBS6 . Maar een update dat moet ik maar even regelen dan, Dank !
waveman Geplaatst: 23 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 23 augustus 2011 Met welke editor is deze update er in te zetten, en(heb inmiddels de fabrieks update)moet dit via de 232 poort en nul-modum kabel ? alvast dank
Hellum Geplaatst: 23 augustus 2011 Geplaatst: 23 augustus 2011 moet met een usb stick. (kan voorin) MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
waveman Geplaatst: 6 september 2011 Auteur Geplaatst: 6 september 2011 Update (S500PLATINUM_PVR_A633V0015_20091213.WCS) is goed gegaan met stick, het is wel jammer dat je veel sub menus moet door lopen om bij de update te komen. Alleen heeft hij nu op sommige kanalen freezes. Zijn er nog latere updates verschenen van deze S500 ? dank Hellum
Hellum Geplaatst: 6 september 2011 Geplaatst: 6 september 2011 ik heb toen de firmware van de home site gehaald, daar zal het wel staan, zal de site even opzoeken. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen