Ga naar inhoud


[Binnenland] Weer een zender minder


satede

Aanbevolen berichten

Zo vreemd is het toch niet dat je voor iets moet betalen? Wees blij dat ze nog een mogelijkheid hebben gevonden om deze zender door te geven. Al met al, vind ik het echt niet vreemd dat als je iets wil zien je daarvoor betaald. Als je alles kon kijken in een basispakket was het immers vrij snel afgelopen met tv kijken via de sat lijkt mij zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 58
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Agh bij UPC en ziggo en alle andere providers is betalen voor de regionalen logisch

Maar betalen bij CDS is rond uit belachellijk.

Waarom is dat belachelijk?

ze doen hetzelfde als die andere providers.

En voor die providers kost het veel minder om de regionalen door te geven dan CDS.

DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: satede
http://www.omroepbrabant.nl/?infopage/87...iliepakket.aspx

C+ ,leuker kunnen ze het niet maken.


Op de site van Omroep Brabant het volgende stukje:

"Waarom deze verandering?

Vanwege bezuinigingen bij de regionale omroepen moest er gekeken worden naar alternatieve manieren om de signalen toch beschikbaar te houden. In overleg tussen Omroep Brabant, provider CanalDigitaal en satellietbeheerder ASTRA is deze oplossing ontstaan."

En deze oplossing houdt in dat de kijkers dan maar op kosten worden gejaagd.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor,als je niet kijkt betaal je ook niet smile

Overigens betaal je bij CDS nog steeds minder dan bij UPC.

Daar betaal je ruim 22 euro wil je de regionalen zien.

bij CDS is dit 20 euro,en dan heb je nog HD ook wink

Moet je bij UPC proberen,zie es wat je dan betaalt.....

 

Dus qua prijs zit je met de regionalen bij CDS totaal niet verkeerd.


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bezuinigingen, dan is het eerste wat een regionale/proviciale omroep doet van de satelliet af. Gevolg is dat CDS dat niet leuk vindt en als goedmakertje het gratis in een op z'n minst familie pakket stopt, want de klant betaald dan de rekening, niet de regionale/provinciale omroep.

 

De regionale/provinciale omroepen hebben alleen geld van de regering gekregen om op DVB-T uit te zenden dat landelijk dekkend moet zijn, grote vraag is of DVB-T ook werkelijk landelijk dekkend is?!

 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je de dekking met Yagi's etc mee rekend dan wel.. maar met de standaard rommel die KPN je geeft? :X

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bezuinigen of wat dan ook, ik ga natuurlijk niet extra betalen voor een regio zender (in mijn geval Gelderland) die per dag zo ongeveer 1 uur uitzending maakt, en dat de rest van de dag herhaalt... Lijkt me niet zo voor de hand liggen.

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

en per 1juli

Was dat niet uitgesteld naar op zijn laatst 1 September...

Er zijn geruchten dat o.a. Ziggo "politieke" of wel "gerechtelijke" problemen heeft ivm het uitschakelen van analoge zenders wat ze hiervoor nodig hebben...

Maar we zullen het zien wat 1 Juli gebeurt.........
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze hebben enkele verplichte zenders er straks niet meer analoog opzitten... dat zijn namelijk zenders die door de programmaraden er op moeten zitten... Ze luisteren er gewoon niet meer naar terwijl dat eigenlijk verplicht was. Die ondernemingsraad hebben ze "helaas" meegenomen toen ze Ziggo kochten...

 

Vandaar dat ik dus politiek noem...

 

Maar als de programma raden het bijltje er bij neerlegt terwijl Ziggo het er op aan laat komen dan houdt het op...

 

In ieder geval in de omgeving waar ik woon worden zeer veel oude mensen zeer ongelukkig door het wegvallen van twee voor hun belangrijke zenders......... En die wonen dan ook vaak op een plek waar je niet zomaar een digitale ontvanger neer zet (bejaardetehuis of zo)... En een schotel mogen/kunnen ze niet neerzetten - terwijl ze wel naar andere overgebleven analoge zenders mogen blijven kijken die heb niet boeit!!! Tja dan kunnen ze het misschien wel digitaal nemen met een beetje geluk, maar dat is ook geen garantie... (Sat.1, Pro.7)....

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...