SnijdeA Geplaatst: 14 juni 2011 Geplaatst: 14 juni 2011 Kan iemand de DVD Raratouille met DM8000 afspelen, hetzij via het netwerk, hetzij vanaf de harddisk ? Ik merk stukjes waarop de ondertiteling seconden voorloopt op het geluid. O.A. in het begin zie je de rat door een raam springen en vertelt ie wie hij is, 5 seconden daarvoor zie ik de bijbehorende ondertiteling al. Kan iemand hier dat ook eens testen ? Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
Sigma Geplaatst: 14 juni 2011 Geplaatst: 14 juni 2011 Hij speeld hier gewoon af via de ingebouwde Dvd speler. Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
SnijdeA Geplaatst: 14 juni 2011 Auteur Geplaatst: 14 juni 2011 Dank je wel, maar de vraag was "hetzij via het netwerk, hetzij vanaf de harddisk". Kun je een image maken van je DVD en die image vanaf LAN of harddisk afspelen ? Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
Sigma Geplaatst: 14 juni 2011 Geplaatst: 14 juni 2011 Dat kan ik wel maar wat voor Dvd heb jij een gedownloade of uit de winkel als je hem gedownload zou ik een een andere downloaden Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
SnijdeA Geplaatst: 14 juni 2011 Auteur Geplaatst: 14 juni 2011 Ik heb de originele DVD geript. Overigens doet hij het prima op mijn Tvix mediaplayer en de TV streamt hem ook goed. Het is alleen de DM8000 die het vreemd doet. Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
Loui (K) Geplaatst: 14 juni 2011 Geplaatst: 14 juni 2011 Origineel bericht van: SnijdeA Dank je wel, maar de vraag was "hetzij via het netwerk, hetzij vanaf de harddisk". Kun je een image maken van je DVD en die image vanaf LAN of harddisk afspelen ? Ik kopieer gewoon een dvd naar de hdd in de zelfde vorm als de dvd zelf.Ik maak een map aan met de naam van de film,en in die map zet ik Audio_TS en Video_TS daarna kan ik het via de mediaplayer gewoon afspelen zonder fouten of wat dan ook.
SnijdeA Geplaatst: 14 juni 2011 Auteur Geplaatst: 14 juni 2011 Heb je dat stukje aan het begin opgezocht, dat Remy met een boek op zijn hoofd door het raam springt ? Klopt bij jou dan de timing van de ondertiteling ? Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
Loui (K) Geplaatst: 14 juni 2011 Geplaatst: 14 juni 2011 Ja geen probleem hier alles loopt optijd.Converteer met AVS anders de DVD naar avi en zet dit op hdd en kijk hoe het dan gaat.
SnijdeA Geplaatst: 14 juni 2011 Auteur Geplaatst: 14 juni 2011 Thnx. Zal misschien aan Pli liggen. Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
Loui (K) Geplaatst: 14 juni 2011 Geplaatst: 14 juni 2011 Origineel bericht van: SnijdeA Thnx. Zal misschien aan Pli liggen. Denk het niet ik heb ook Pli van dit weekend.
SnijdeA Geplaatst: 14 juni 2011 Auteur Geplaatst: 14 juni 2011 Hmm. Vreemd. Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
Tonskidutch Geplaatst: 14 juni 2011 Geplaatst: 14 juni 2011 Origineel bericht van: SnijdeA Ik heb de originele DVD geript. Overigens doet hij het prima op mijn Tvix mediaplayer en de TV streamt hem ook goed. Het is alleen de DM8000 die het vreemd doet. verkeerd geript............... originele bestanden op hdd kopieren werken originele bestanden op externe bron (NAS) werken het is alleen jouw dm8000 die vreemd doet, CORRECT allemaal getest en uitgevoerd op VU+ wat wil je nu, een apparaat dat alle dreamboxies liefhebbers vergRuizen. ciao Eleanor Blancmange
SnijdeA Geplaatst: 14 juni 2011 Auteur Geplaatst: 14 juni 2011 Verkerd geript ? Dan zou ie op de TV en via de Tvix ook fout gaan. Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
Littlesat Geplaatst: 15 juni 2011 Geplaatst: 15 juni 2011 Kom eens met een log of zo... (init 4, enigma2) Maar als andere geen problemen hebben dat ligt verkeerd geript wel voor de hand. Misschien kan die speler er dan wel heel toevallig tegen... Of er zit iets geks in de latere DM8000 drivers (gebeurt wel vaker de laatste tijd). Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
SnijdeA Geplaatst: 15 juni 2011 Auteur Geplaatst: 15 juni 2011 Origineel bericht van: Littlesat Kom eens met een log of zo... (init 4, enigma2) Ga ik vanavond naar kijken. Origineel bericht van: Littlesat Maar als andere geen problemen hebben dat ligt verkeerd geript wel voor de hand. Misschien kan die speler er dan wel heel toevallig tegen... Of er zit iets geks in de latere DM8000 drivers (gebeurt wel vaker de laatste tijd). Lijkt me sterk, aangezien het bij Loui (K) goed gaat en hij heeft een nieuwere Pli dan ik. Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen