Littlesat Geplaatst: 15 juni 2011 Geplaatst: 15 juni 2011 Citaat: hij heeft een nieuwere Pli dan ik. Misschien dan toch stiekem ook een nieuwere PLi proberen? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
SnijdeA Geplaatst: 15 juni 2011 Auteur Geplaatst: 15 juni 2011 Origineel bericht van: Littlesat Citaat: hij heeft een nieuwere Pli dan ik. Misschien dan toch stiekem ook een nieuwere PLi proberen? Denk het niet, het scheelt maar een paar dagen. Maar ik zal vanavond es updaten. Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
SnijdeA Geplaatst: 15 juni 2011 Auteur Geplaatst: 15 juni 2011 Nieuwe Pli, probleem blijft. Andere versie van Ratatouille gedownload, probleem blijft. Raar. Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
SnijdeA Geplaatst: 16 juni 2011 Auteur Geplaatst: 16 juni 2011 Ik heb zojuist even Alien II getest en daar zie ik dat bepaalde bewegingen met de DM8000 iets schokkerig gaan terwijl de Tvix hier geen moeite mee heeft. Tevens krijg ik de ondertiteling niet aan de praat, ik kan hem met de gele toets wel selecteren, maar ik zie geen ondertiteling. En wederom, met de Tvix geen probleem. Jammer. Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
DeBeek Geplaatst: 16 juni 2011 Geplaatst: 16 juni 2011 Gele toets ??? Bij een DVD zet je ondertitels aan/uit moet de TXT toets..
SnijdeA Geplaatst: 16 juni 2011 Auteur Geplaatst: 16 juni 2011 Origineel bericht van: DeBeek Gele toets ??? Ja, net als met uitzendingen die je met je box bekijkt. In elk geval wel met Pli. Origineel bericht van: DeBeek Bij een DVD zet je ondertitels aan/uit moet de TXT toets.. Ik heb elke toets geprobeerd. Noppes. Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
DeBeek Geplaatst: 16 juni 2011 Geplaatst: 16 juni 2011 Origineel bericht van: SnijdeA Origineel bericht van: DeBeek Gele toets ??? Ja, net als met uitzendingen die je met je box bekijkt. In elk geval wel met Pli. En welke image staat er bij mij op ?????
Sigma Geplaatst: 16 juni 2011 Geplaatst: 16 juni 2011 Het ligt gewoon aan welke image je gebruikt. heb hier nu tears of the sun aan staan deze heeft 14 ondertitel sporen en deze kan ik via de GELE toets oproepen en veranderen. Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
SnijdeA Geplaatst: 16 juni 2011 Auteur Geplaatst: 16 juni 2011 Origineel bericht van: DeBeek Origineel bericht van: SnijdeA Origineel bericht van: DeBeek Gele toets ??? Ja, net als met uitzendingen die je met je box bekijkt. In elk geval wel met Pli. En welke image staat er bij mij op ????? Dan ken je de gele toets toch ? Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
tajvdz Geplaatst: 16 juni 2011 Geplaatst: 16 juni 2011 wat een onzinnige discussie over een geripte DVD! Maak je zelf maar zorgen als het om het origineel gaat... Wat mij betreft moeten zulke discussies verboden worden. Er zijn wel mindere dingen die hier niet mogen. Kom op zeg koop een originele DVD en ga niet lopen zeiken als een ILLEGAAL gedownloade niet werkt!
Sigma Geplaatst: 16 juni 2011 Geplaatst: 16 juni 2011 O ja laat mee niet lagen jij download niet Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
DeBeek Geplaatst: 16 juni 2011 Geplaatst: 16 juni 2011 Origineel bericht van: SnijdeA Origineel bericht van: DeBeek Origineel bericht van: SnijdeA Origineel bericht van: DeBeek Gele toets ??? Ja, net als met uitzendingen die je met je box bekijkt. In elk geval wel met Pli. En welke image staat er bij mij op ????? Dan ken je de gele toets toch ? Leesvoer
SnijdeA Geplaatst: 16 juni 2011 Auteur Geplaatst: 16 juni 2011 Origineel bericht van: tajvdz wat een onzinnige discussie over een geripte DVD! Maak je zelf maar zorgen als het om het origineel gaat... Wat mij betreft moeten zulke discussies verboden worden. Er zijn wel mindere dingen die hier niet mogen. Kom op zeg koop een originele DVD en ga niet lopen zeiken als een ILLEGAAL gedownloade niet werkt! 1. Het gaat er om dat de DM8000 DVD rips en DVD images af moet kunnen spelen. 2. Wie zegt dat ik die originele DVD niet heb ? 3. Downloaden van films is in Nederland niet illegaal. Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
tajvdz Geplaatst: 16 juni 2011 Geplaatst: 16 juni 2011 Origineel bericht van: Sigma O ja laat mee niet lagen jij download niet nee cd´s of dvd´s die je in de winkel kan kopen download ik niet nee! Het origineel is toch veel mooier om te hebben.
tajvdz Geplaatst: 16 juni 2011 Geplaatst: 16 juni 2011 Origineel bericht van: SnijdeA3 Downloaden van films is in Nederland niet illegaal. Helaas niet nee... Maar het downloaden van spullen die gewoon in de winkel te koop zijn dat is gewoon kansloos en moet eens een einde aan komen! Ik heb heel veel voordelen van het gebruik van internet maar dit is in mijn ogen toch een van de nadelen dat het zo makkelijk is om zonder te betalen toch aan muziek en films te kunnen komen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen