Sigma Geplaatst: 16 juni 2011 Geplaatst: 16 juni 2011 Nou dan gaan we nu maar weer on topic. Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
Tonskidutch Geplaatst: 16 juni 2011 Geplaatst: 16 juni 2011 uhm, met je vorige reactie was ik het wel eens... Citaat: wat een onzinnige discussie over een geripte DVD! Maak je zelf maar zorgen als het om het origineel gaat... Wat mij betreft moeten zulke discussies verboden worden. Er zijn wel mindere dingen die hier niet mogen. Kom op zeg koop een originele DVD en ga niet lopen zeiken als een ILLEGAAL gedownloade niet werkt! dat het helaas niet illegaal is ben ik niet met je eens Citaat: Helaas niet nee... er wordt in nederland echter niets aan zoiets gedaan. mede wegens het feit dat Rutten zelf zulke films indien na reeds 30 maal uitstraling op TV had gemist en zich voorbehoudt dat te moeten kunnen doen. neen alle gekheid op een stokje, het is bijna altijd de bron (het bronbestand) die (dat) vernaggelt is door onwetende uploaders. ciao Eleanor Blancmange
Tonskidutch Geplaatst: 16 juni 2011 Geplaatst: 16 juni 2011 pardon? Citaat: neen alle gekheid op een stokje, het is bijna altijd de bron (het bronbestand) die (dat) vernaggelt is door onwetende uploaders. dat is toch on topic. het maken van een bestand dat als MKV of andersoortig mediabestand kan worden afgespeeld is toch juist de Crux? ciao Eleanor Blancmange
SnijdeA Geplaatst: 16 juni 2011 Auteur Geplaatst: 16 juni 2011 Origineel bericht van: tajvdz Origineel bericht van: SnijdeA3 Downloaden van films is in Nederland niet illegaal. Helaas niet nee... Maar het downloaden van spullen die gewoon in de winkel te koop zijn dat is gewoon kansloos en moet eens een einde aan komen! Ik heb heel veel voordelen van het gebruik van internet maar dit is in mijn ogen toch een van de nadelen dat het zo makkelijk is om zonder te betalen toch aan muziek en films te kunnen komen. Ik begrijp je principes, maar als ik op 14 juni de tekst "Ik heb de originele DVD geript." post, ga dan niet uit van het slechte in mij. Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen