lowieke10 Geplaatst: 14 juni 2011 Geplaatst: 14 juni 2011 Hallo allemaal, ik heb de nederlandse ondertitelling van discovery showcase HD links in de midden van de tv staan kan ik die ook onderaan in het beeld krijgen???
Littlesat Geplaatst: 14 juni 2011 Geplaatst: 14 juni 2011 Welke ontvanger? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Littlesat Geplaatst: 14 juni 2011 Geplaatst: 14 juni 2011 Welke software? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Littlesat Geplaatst: 14 juni 2011 Geplaatst: 14 juni 2011 Dan zit er niets anders op dan de makers van newnigma2 voor een fix te vragen... Tenminste als je newnigma wilt blijven gebruiken... Of je kunt kiezen voor een ander alternatief image. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Eduard07 Geplaatst: 14 juni 2011 Geplaatst: 14 juni 2011 Origineel bericht van: Littlesat Dan zit er niets anders op dan de makers van newnigma2 voor een fix te vragen... Tenminste als je newnigma wilt blijven gebruiken... Of je kunt kiezen voor een ander alternatief image. Spark is ok! Geen probleem. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Littlesat Geplaatst: 15 juni 2011 Geplaatst: 15 juni 2011 Ik zit me net te bedenken dat het ook aan de skin zou kunnen liggen... of aan instellingen in /etc/enigma2/skin_subtitle.xml of zo iets... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
lowieke10 Geplaatst: 15 juni 2011 Auteur Geplaatst: 15 juni 2011 het lag inderdaad aan de skin heb er een andere opgezet,en nu weer normale ondwertitelling
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen