Triax Geplaatst: 14 juni 2011 Geplaatst: 14 juni 2011 ik zou een multieblock op mijn triax schotel willen installeren maar de bedoeling is 3 lnb's te monteren - hotbird ,asta 1 , arabsat maar ik ken de volgorde niet en heb geen idee hoe ik aan de africhting moet beginnen Zou iemand mij daarbij kunnen helpen
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 14 juni 2011 Geplaatst: 14 juni 2011 Kijk eerst even hier om te bepalen welke Arabsat je bedoelt. Daarmee kun je ook bepalen of het uberhaupt wel gaat lukken op je schotel.
Triax Geplaatst: 15 juni 2011 Auteur Geplaatst: 15 juni 2011 eigelijk gaat het om badr ,hotdird en astra 1 zou dat mogelijk zijn om deze satelliten op een triax schotel van 1 meter te kunnen ontvangen en in welke volgorde moeten de lnb's gemonteerd worden
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 15 juni 2011 Geplaatst: 15 juni 2011 In theorie zou het moeten kunnen, wel is het handig even te weten wat voor schotel je precies hebt en of daar multifeed-houders voor verkrijgbaar zijn. Of heb je die toevallig al?
Triax Geplaatst: 15 juni 2011 Auteur Geplaatst: 15 juni 2011 ja ik heb een triax schotel van 1.00 meter x 1.20 meter en een triax beugel dus ik denk dat het wel zou lukken maar ik weet nog altijd de volgorde van de lbn's
satencom Geplaatst: 15 juni 2011 Geplaatst: 15 juni 2011 Je zet de lnb van de badr in het centrale punt van de schotel, anders krijg je geen signaal en dan kijken of er nog plaats is voor de andere lnb's ,een multieblock is hier eigenlijk niet geschikt voor ,wat jij wilt ,hij eigenlijk gemaakt voor de 4 astras Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Triax Geplaatst: 16 juni 2011 Auteur Geplaatst: 16 juni 2011 dus als ik het goed begrepen heb moet de lnb voor badr in het midden staan en dan rechts daarvan komt dan astra1 en daar nog eens rechts komt hotbird en dat allemaal van achter de schotel bekeken.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 16 juni 2011 Geplaatst: 16 juni 2011 Van achter de schotel heb je het over links, niet rechts. Andersom dus.
satencom Geplaatst: 16 juni 2011 Geplaatst: 16 juni 2011 Op deze manier dus, of het echt gaat lukken dat weet ik niet, je zou het kunnen proberen Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Triax Geplaatst: 16 juni 2011 Auteur Geplaatst: 16 juni 2011 Alvast bedankt ik zal het dit weekend eens proberen,daarna zal ihet wel laten weten hoe het afgelopen is
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 16 juni 2011 Geplaatst: 16 juni 2011 Let wel, het plaatje is vanaf de voorkant bekeken.
Aanbevolen berichten